Bali Gabriella az Év Beszerzési Vezetője
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság 2010-ben Bali Gabriellának, a Microsoft Magyarország Kft. beszerzési vezetőjének ítélte oda az Év Beszerzési Vezetője címet.
2008. február elsejétől – közel 7 év beszerzésben és ellátási láncban megszerzett tapasztalattal a háta mögött – foglalhatta el a Microsoft Magyarország Kft. újonnan létrehozott beszerzési vezetői pozícióját. A klasszikus beszerzési feladatok mellett, a beszerzést, mint funkciót kellett kiépítenie – ennek során bevezették a beszerzési és szerződéskötési szabályzatokat, lefektették a sikeres beszerzés alapjait. Az elektronikus aukciók bevezetésével és használatával a Microsoft eddigi beszerzési gyakorlatához képest újítással sikerült további – helyi és regionális – elismeréseket kivívnia.
A magyar sikereket látva 2010-ben felkérték külföldi tenderek támogatására is – munkájára az amerikai és az európai központokban is felfigyeltek. Mára már Bali Gabriella a Microsoft kelet-közép-európai beszerzési vezetője.
Bali Gabriella hatékonyság és eredményesség orientációja mellett a bíráló bizottság integrátori és vezetői képességeit is kiemelte. Bali Gabriella több mint 9 éves tevékenységével szakterületének művelésében, fejlesztésében kimagasló eredményeket ért el.
A kitüntetést 2010. november 11-én adták át Bali Gabriellának a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság 18. kongresszusának gálavacsoráján. A díjat Chikán Attila professzor, az MLBKT társelnöke, az IFPSM egykori elnöke, Kiss Péter, az MLBKT elnöke és Kemendy Nándor, a Beszerzési Vezetők Klubjának vezetője adta át.
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) harmadik éve pályázat útján adja ki az Év Beszerzési Menedzsere díjat, tagozatának, a Beszerzési Vezetők Klubjának előterjesztése alapján. 2008-ban Horváth Ferenc (MTV), 2009-ben dr. Pécs László (Bombardier Transportation MÁV Hungary Kft.) nyerte el a díjat.
Bali Gabriella hitvallása
„Felelős beszerzőként fontosnak tartom beszerzéseink átláthatósága mellett a tiszta verseny a megvalósulását, amellyel mi is tenni tudunk országunk jobb megítéléséért, és versenyképességünk növeléséért.
Azt vallom, hogy a beszerzés önmagában, elszigetelt szervezetként nem lehet igazán sikeres. A beszerzési szervezet ma már nemcsak megtakarítás-orientált csapat, hanem sokkal inkább egy belső szolgáltató, egy tanácsadó, akiknek azonban már nemcsak a pénzügyi mutatószámokhoz kell érteniük, hanem a belső ügyfelek menedzseléséhez is. Rálátással kell lennünk a működésükre, ismernünk kell a céljaikat, hogy azok elérése érdekében tudjunk segíteni. A hogyan persze már tőlünk függ. A mai világban nem elég a beszerzésnek pusztán papíron sikeresnek lennie. Csak a belső ügyfelek bizalma, elégedettsége lehet a hosszú távú együttműködés alapja, és ez vezethet minket beszerzőket is a sikerekhez.
Budapest, 2010. november 11.