Több mint egymilliárd forintból újult meg a Csepel Plaza

Több mint egymilliárd forintos beruházással valósult meg a Csepel Plaza korszerűsítését célzó fejlesztési projekt, amelynek keretében a bevásárlóközpont épületét új esztétikai koncepció mentén alakították át. A közel egy évig tartó munkálatok leglátványosabb eleme az újratervezett külső épülethomlokzat, de nagy hangsúlyt fektettek a korszerű és stílusos belsőépítészeti megoldások kialakítására is.

„Az épület egy mai, friss design koncepciónak megfelelő átalakítása fontos lépés volt az új bérlők és új vásárlóközönség megszólításának irányába” – mondta el Simon Tamás, az üzletházat üzemeltető Indotek Group kereskedelmi portfóliójáért felelős értékesítési és üzemeltetési igazgatója.

A Csepel Plaza három évvel ezelőtt indított fejlesztési programjának megfelelően a bevásárlóközpont folyamatos innovációval kívánja tovább javítani a vonzáskörzetben élő 100.000 fős lakosság kereskedelmi ellátottságát, és tovább erősíteni a kereskedelmi ingatlanok piacán betöltött pozícióját. Ennek megfelelően a menedzsment olyan bérlői mix kialakítására törekszik, amely a lakosság számára a termékek és szolgáltatások lehető legszélesebb palettáját teszi elérhetővé egyetlen kereskedelmi csomópontban.

A fejlesztési koncepciónak megfelelően a Csepel Plazában az elmúlt három évben olyan nemzetközi márkák nyitottak üzletet mint az ALDI, CCC, H&M, KiK, Pepco, Rossmann, Tally Weijl de a nagy bérlők között található a Deichmann, J.Press, Libri, vagy a Sport Factory is.