Fokozódik a verseny az ingatlanközvetítő hálózatok piacán

Az újabb és újabb piaci szereplők megjelenésével folyamatosan éleződik a verseny a magyarországi ingatlanközvetítő hálózatok között. A júliusban Magyarországon is megjelent nemzetközi ingatlan franchise hálózat, a 33 éve alakult, amerikai érdekeltségű RE/MAX az egyik legkedvezőbb konstrukciót nyújtja a piacon az értékesítők számára.

Egy-egy piaci szereplő színrelépésével érezhetően fokozódik a verseny az ingatlanközvetítő hálózatok között. A legtöbb cég jól tudja, hogy egy tehetséges és sikeres értékesítő az egyik legfontosabb alapköve egy jól működő közvetítő irodának, mégis kevesen fektetnek arra hangsúlyt, hogy e tehetséget értékének és fontosságának megfelelően honorálják. Ezen kevesek közé tartozik a RE/MAX, az 1973-ban Denverben alapított, 33 éves múltra visszatekintő nemzetközi ingatlan franchise hálózat, mely jelenleg az egyik legkedvezőbb konstrukciót kínálja a magyar piacon.

A „80-20” konstrukció
A Magyarországon 2006. július 14-én megjelent, sok éves tapasztalattal rendelkező RE/MAX számára kiemelten fontos, hogy az értékesítők képzettek, szakmailag felkészültek és anyagilag motiváltak legyenek, ezért is tart ki töretlenül a „nyolcvan-húsz” konstrukciója mellett. Ennek lényege, hogy az értékesítő a rendszerhasználati díj mellett, havi forgalmának 9%-át fizeti royaltyként (melyből 3% marketing költségekre fordítódik) a RE/MAX Magyarországnak, míg az így megmaradt bevétel 80%-át megtarthatja, és csak 20%-át adja le annak az irodának, ahol dolgozik. A „80-20” konstrukció kiemelkedően kedvező a hazai piacon, különösen annak fényében, hogy mindeközben a közvetítő kihasználhatja minden előnyét egy nemzetközi ingatlanközvetítő hálózatnak.

Kesthely Bence regionális igazgató, a Global Real Estate Kft. vezetője a téma kapcsán hangsúlyozta: „Mindenki szívesebben dolgozik, ha érdeme szerint elismerik a munkáját mind anyagilag mind emberileg. Nem véletlen, hogy a RE/MAX képviselői megbízhatóságban, tapasztalatban és szakmai felkészültségben kiemelkednek a mezőnyből, a hálózat ugyanis nemcsak a partnercégek vezetőinek, hanem értékesítőinek képzésére, támogatására, és anyagi motiválására is nagy hangsúlyt fektet.”