Új szakértők a JLL magyarországi irodájában

Ez az év a megújulás éve a JLL budapesti irodájában, hiszen az év elején több új szakember is csatlakozott a budapesti iroda csapatához.

A jelenlegi pandémiás időszak ellenére is töretlen az ingatlantanácsadói szolgáltatások iránti kereslet, ezt jól példázza, hogy a JLL Irodabérbeadási részlegén több újonnan csatlakozó kolléga is van, így a folyamatos bővülés eredményeként az iroda-, kiskereskedelmi- és ipari ingatlanok bérbedását 11 szakképzett kolléga végzi.

„Az Office Group jelenleg olyan izgalmas ingatlanfejlesztői megbízásokon dolgozik, mint a WING által fejlesztett Liberty irodaház, az Immofinanz legtöbb myhive épületének képviselete vagy az IT Campus, hogy néhányat említsek a meglévő megbízásaink közül. Emellett jelentős számú cég bérlőképviseletét is ellátjuk, legyen szó akár a JLL nemzetközi ügyfeleiről, akár magyar vállalatokról Budapesten és vidéken. A közeljövőben még több projekt van kilátásban, ami miatt szintén időszerű volt a bővítés és megújulás.” – mondta el Dr. Würsching Péter, a JLL bérbeadási részlegének vezetője.


Janák Enikő Szenior Tanácsadó az Irodabérbeadási csapatot erősíti, jelentős ingatlanfejlesztői oldalon szerzett tapasztalatával, piacismeretével segíti a JLL ügyfeleit. Feladata, hogy az új ügyfelek megnyerésén túlmenően a már eddig is sikeres részleget 15 éves ingatlanpiaci szaktudásával támogassa.

Enikő tulajdonosi oldalról érkezett a vállalathoz, széleskörű tapasztalattal rendelkezik a bérbeadás és ügyfélkezelés területén. Az elmúlt több, mint 7 évben a BIF Nyrt-nél dolgozott, ahol 2016-tól ő vezette az értékesítési és marketing osztályt, felelt a teljes ingatlanportfólió hasznosításáért, valamint a fejlesztési projektek előkészítéséért. A legnagyobb ügylet, melyben részt vett, egy 15.000 négyzetméter alapterületű székház projekt.

 


 

A részlegen Kenyeres Adrienn Irodabérbeadási Tanácsadóként szintén év eleje óta mélyíti tudását, sajátítja el a piaci ismereteket és dolgozik a tapasztaltabb kollegák mellett több futó projekten. Aktív feladatot vállal az új ügyfelek felkutatásában is.

Adrienn csatlakozása előtt 7 éves irodai, üzemeltetési és ’employee experience’ szakterületen szerezte tapasztalatát, ebből majd 3 éven keresztül Office Manager pozícióban felelt a Transferwise napi operatív feladatokat végző csapatáért, valamint a cég budapesti irodájának megfelelő működéséért. 2019-ben kulcsszerepet játszott a cég Váci úti folyosóra való költözésében és a 4.000 négyzetméteres új iroda kialakítási projekt lebonyolításában.

A JLL-nél a Bérbeadóképviseleti részlegen működik közre és segíti az irodakeresőket – azon belül is legfőképp a hozzá közelálló területen lévő startup és tech cégeket – a megfelelő irodaterület felkutatásában, bemutatásában, új bérleti szerződések megkötésében, illetve szerződéshosszabbítások újratárgyalásában is.