Tovább erősíti vezető szerepét a Cordia Zrt.

A Cordia Magyarország Zrt. 2006 után 2007-ben is piacvezető a budapesti újlakás értékesítés terén. A több mint 460 lakás értékesítésével nemcsak megőrizte vezető szerepét a budapesti újlakás piacon, hanem 50 százalékkal növelni is tudta lakáseladásait 2006-hoz képest, derült ki az Ecorys Magyarország nemzetközi tanácsadó cég által nemrég közzétett vizsgálatból.

A hosszú távú siker záloga egy tiszta jövőkép, amelyben a Cordia név egyenlővé válik egy egyedülálló szolgáltatás-centrikus ügyfélkezeléssel, kimagasló minőséggel, valamint innovatív gondolkodásmóddal. A Cordia Magyarország eredményei és tervei A Cordia Magyarország Zrt. értékesítés alatt álló projektjeinek összértéke 31 milliárd forintra emelkedett 2007 végére. Az összesen 1044 db fejlesztés alatt álló lakás a Corvin Sétány első négy lakóépületét, a Cordia Terrace Madárhegy és a Cordia Thermal Zugló ingatlanfejlesztéseket foglalja magába. A fejlesztő kimagasló arányban értékesíti a fejlesztés alatt álló lakásokat, hiszen azok 73%-a elkelt. Ez a mutató egyes projektek esetében már az előértékesítés folyamán akár a 100%-os értékesítettséget is elérheti. 2008-ban hasonló ütemben bővül a Cordia portfoliója, várhatóan 4 újabb projekt (a Corvin Sétányon 2 épület, a Cordia Thermal Zugló II. ütem és a Cordia Terrace Madárhegy II. ütem) indításával további 935 db lakás fejlesztésébe kezd a társaság Magyarországon. Az előzetes kalkulációk alapján, várhatóan közel 60 milliárd forintot tesz ki a fejlesztés alatt álló projektek összértéke 2008-ban. 2008 a kiteljesedés éve! Két év intenzív projektfejlesztés és értékesítés után előtérbe kerül a Cordia komplex szolgáltatási körének kialakítása, bővítése. A Cordia Magyarország számára a legfontosabb a vevők hosszú távú elégedettsége, ezért a kialakításra kerülő szolgáltatások között több egyedülálló koncepció is bevezetés előtt áll.