Százmillió forintért bérel irodát a BKK

Kinőtte a BKK a korábbi 2000 négyzetméteres irodát, ezért új helyre költöznek. Idén nyolcszor annyi a szervezet költségvetése, mint tavaly volt.

Évi nettó százmillió forintért bérel belvárosi irodát a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) – írja a Blikk. Az információt a lapnak megerősítette a BKK is. A BKV felügyeletét is ellátó szervezet a Rumbach Sebestyén utcába költözött, 3787 négyzetméteren rendezkedett be 500 dolgozóval, írja a Blikk. Ugyanitt dolgozik a Parking Kft. és a taxiállomásokat üzemeltető önkormányzati cég is. A BKK korábban a Főpolgármesteri Irodában működött szétszórt irodákban, de kinőtték az ott használt 2000 négyzetmétert. A BKK idei költségvetése nyolcszor annyi, mint tavaly, tízmilliárd forint, írja a Blikk. Dörner Lajos, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) elnöke a Blikknek úgy kommentálta a hírt, ha a BKK költözik, nem lesz szükség a BKV Akácfa utcai székházára. A BKK közleményben reagált a Blikk cikkére. A szervezet szerint felmondták a Parking Kft. 2010 elején megkötött irodabérleti szerződését és új helyszínre költöztették a BKK által a cégtől átvett feladatokat végző területeket, ezzel 25 millió forintos megtakarítást értek el. A szervezet szerint a BKK költségvetése 2012-ben növekedett, de az idei költségvetés nem összehasonlítható a tavalyival, mert idén már a BKK Közút közút, híd- és műtárgy-üzemeltetési tevékenységét és a korábban a Parking által elvégzett parkolásüzemeltetési, teherforgalmi behajtási tevékenységeket is saját büdzséjéből finanszírozza.