Marketing célú beszerzések profin

Berszerzési témájú képzéseinkkel a vállalatoknak komplett, hosszú távú beszerzési fejlesztési programot ajánljunk, mely biztosítja, hogy egy képzés se “lógjon magában”, hanem beleilleszkedjen a dolgozók egész éves személyfejlesztési stratégiájába.

Az egyik legnehezebb költési terület a marketing célú beszerzések területe. Kifejlesztettünk egy képzést, melynek célja megismertetni a résztvevőkkel a marketing célú beszerzések (média, reklámtárgy, nyomda, stb.) folyamatait, veszélyeit, lehetséges megoldásokat – gyakorlati példákon/költési területeken keresztül.

A modul tematikája:

Miben különbözik a marketing beszerzés a többi területtől?
Mit vár el a társosztály, vezetőség, stb. marketing tendereken a beszerzőktől?
A marketinges beszállítói piac sajátosságai – konkrét területek bemutatása és közös elemzése
beszállítók (amit tudni kell róluk pro és kontra), piaci sorrend
Hogyan épül fel az ellátási lánc? Mi számít jó árnak?
Terület specifikus szakismereti gyorstalpaló – beszerzői szemszögből
A marketing beszerzések nehézségei (rejtett költségek, minőségi csapdák, beszállítói trükkök, tipikus beszerzői hibák, stb.)
Hogyan használhatjuk az internetes aukciót marketing tendereken? Előnyök és hátrányok. Hogyan tud „trükközni” a beszállító az e-aukciókon?
regionális/globál stratégiák előnyei hátrányai (pl. légitársaságok, kreatív)
Emelt szintű eszközök a marketing beszerzésekben
SLA (pl. média, csoportos utazás, direkt marketing, stb.)
SVCA (beszállítói ellátáslánc elemzés) – pl. rendezvények, reklámtárgy
Adóoptimalizálás, szakertők használata (pl. rendezvények, kiállítás)
Integrált beszállítók/insourcing (pl. PR, grafikusok)
Beszállítói heureka ötletbázis (pl. rendezvények, hírdetések, stb.)
Speciális árstruktúrák a beszerző szolgálatában
management fee (pl. utazás), fix havi díj (pl. kreatív), üvegzseb (pl. rendezvény), bonus-malus, sikerdíj
árbontás (pl. nyomdák, rendezvények, stb.), bianco (pl. catering)
Rejtett költségek a marketing beszerzésekben (peak-season, black-out, corporate ár, szuperjutalékok, stb.)
Megtakarítási tippek (keresztértékesítés, hűségakciók, intermedier beszállítók, állami lehetőségek, célprémiumok megszerzése, központi jóváírások, stb.)
költségcsökkentési veszélyek, csapdák (pl. reklámügynökségek)
a marketing beszerzés jogi háttere
milyen tendenciák figyelhetőek meg marketing területeken, mire készüljenek fel a beszerzők?

Megszerezhető kompetenciák:

termék-, beszállító- és piacismeret, hatékony és strukturált munkavégzést marketing célú beszerzések esetén. Elégedett felhasználók.

Ajánlott képzések:

1. Beszerzési ártárgyalás haladóknak – 1 nap (8-10 óra)
   2. Beszerzési projektmenedzsment – 1-2 nap (16-20 óra)
   3. Csapatépítés beszerzőknek – 1 nap (8-10 óra)
   4. Marketing célú beszerzések – 1 nap (8-10 óra)
   5. Tárgyalás nemzetközi környezetben – 0,5 nap (4-5 óra)

Ajánljuk további figyelmébe különálló, népszerű képzési programjainkat:

Gyakorlati tárgyalástechnikai ismeretek beszerzőknek
Beszerzési ABC
Beszerzési menedzsment szakirányú továbbképzés

Megjegyzések

Képzéseinket kihelyezett képzésként valósítjuk meg, melyek során egyedi árajánlatot adunk.
Óraszámaink ajánlott óraszámok, tehát szükség esetén a vállalat igényeire szabjuk a programot, vagyis azokra a témakörökre helyezünk hangsúlyt, amelyek a vállalat részére a legfontosabbak.
Ezt egy személyes konzultáció előzi meg a megrendelő és a képző közt, amelyen egyeztetésre kerülnek a vállalat speciális igényei.

További információ és jelentkezés

MLBKT TITKÁRSÁG
1061 Budapest, Király u. 12.
Tel/Fax: 06-1/267-8740, 06-1/267-9619
E-mail: Hajas Gabriella: gabriella.hajas@logisztika.hu