Ötödször Superbrands és Business Superbrands díjas a VELUX márka

Egymás után ötödik alkalommal nyert idén díjat a Superbrands-től a VELUX márka. A háromszoros Superbrands és ötszörös Business Superbrands díj így ismét megerősítette, hogy a VELUX Magyarország Kft. mintavállalati célkitűzései folyamatos kiváló eredményhez vezetnek: mind a fogyasztók, mind az építészek, építőanyag-kereskedők, és a beépítő partnerek bizalmára rászolgál az üzleti szektor (B2B) legjobbjai közé választott VELUX márka.

A VELUX Cégcsoport, és így a VELUX Magyarország Kft. mintavállalati filozófiájának egyik kulcseleme, hogy kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatot építsen ki környezetével. A többszörös Superbrands díj is bizonyítja, hogy a VELUX márka a vállalat negyedszázados hazai fennállása óta egyszerre jelent tartós minőséget és korszerű megoldásokat a fogyasztók számára. A Business Superbrands díj a folyamatos fejlesztéseken és előretekintésen alapuló sikeres üzleti kapcsolatra jelent garanciát a vállalat jelenlegi és jövőbeni partnerei számára.

 

„Ezek a díjak egy kiválóan működő körforgás eredményei. Egy gyártóvállalat legfőbb célja ugyanis mindig az, hogy folyamatosan megfeleljen, sőt, túl is szárnyalja fogyasztóinak igényeit. A fejlődéshez azonban folyamatos visszajelzésekre van szükségünk vásárlóinktól, s ezen észrevételek elsősorban közvetetten, partnereinken keresztül jutnak el hozzánk. E körforgás kifogástalan működése is az egyik kulcsa annak, hogy a vállalat 25 éves hazai megalakulása óta folyamatosan piacvezető pozíciót élvezhet – a szektort érintő súlyos válság ellenére is. Hiszen az iparág jelenlegi helyzete ellenére sem szabad megfeledkezni a legfontosabb célról: a fogyasztók és a partnerek tartós elégedettségéről, bizalmáról.A tény, hogy a Superbrands és a Business Superbrands díjakat ismételten és együttesen elnyertük, újra alátámasztotta törekvéseink sikerességét.” – nyilatkozta Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. értékesítési vállalatának ügyvezetője.