Innovatív ingatlanszolgáltató, átalakulás a Ceetrus Hungary Kft-nél
Új nemzetközi ingatlanszolgáltató vállalat jött létre a Nhood néven 10 országban, az új megyar leánycég neve pedig Nhood Hungary Services Kft., amely többek közt a Decathlon és az Auchan ingatlanvagyonának kezelésével foglalkozik. Itthon a Ceetrus és a Nodi nevű cégek vonják össze.
Antoine Grolin, a Ceetrus elnöke és a Nodi alapító elnöke nemrég, 2021 januárjában jelentette be az új ’mixed use’ ingatlankezelői és fejlesztői szolgáltatást nyújtó nemzetközi társaság, a Nhood létrehozását. A változás tíz országot, köztük a magyar leányvállalatot, a Ceetrus Hungary Kft.-t is érinti. Az új cég létrehozásának oka kettős. Egyrészt a Ceetrus Property ingatlanvagyonának leválasztása, másrészt a Ceetrus és a Nodi munkatársainak összevonása egy jól megjegyezhető, egységes márkanév alatt.
Az új, vegyes ingatlanszolgáltatással foglalkozó vállalat, a Nhood törekvése, hogy kiemelkedő színvonalú szolgáltatásaival az általa menedzselt helyszíneken élettel teli, vegyes funkciójú közösségi tereket hozzon létre az emberekre, a biodiverzitásra, és a bolygóra gyakorolt hatások figyelembevételével. Célja továbbá, hogy működésébe a jövőben a Mulliez Family Association tulajdonát képező autonóm vállalatok – mint a Ceetrus, a Leroy Merlin, a Decathlon és az Auchan – ingatlanvagyonának kezelése mellett új üzleti partnereket is bevonjon, és innovatív, emberközpontú szolgáltatásaival az európai ingatlanpiac meghatározó szereplőjévé váljon.
A Nhood új globális ügyvezető igazgatója Etienne Dupuy, akinek feladata az országok közti koordináció, valamint a hármas pozitív hatású (People – Planet – Profit) stratégia megvalósítása, támogatva a vállalathoz tartozó leányvállalatok független működését.
Az új vállalat nevét az angol „neighbourhood” szó rövidítése ihlette, ami szomszédságot, környéket jelent, hiszen a közvetlen környezet fejlesztése, újjáélesztése a cég egyik legfontosabb tevékenysége. A logó zöld színvilága is a vállalat környezettudatos értékrendjére utal.
A Nhood márkanév részeként a „NEW LIVING MOOD” szlogen is bevezetésre kerül a logóban. Az új szlogen az innovatív gondolkodást, a modern urbánus életterek létrehozásának igényét, valamint a fenntartható értékteremtésre való törekvést fejezi ki, amely minden döntésében figyelembe veszi az emberekre és a bolygóra gyakorolt hatást.
A szlogen, melynek jelentése „új életmód” a márka nemzetközisége miatt a magyar márkakommunikációban is angol nyelven szerepel majd.
Magyarországon a Ceetrus Hungary Kft. mellett a Nhood Hungary Services Kft. új vállalatként kezdi meg működését. A cégcsoport mindkét vállalat élére a csaknem 30 év építőipari tapasztalattal rendelkező Pascal Steenst nevezte ki, aki szakmai múltja során számos nagyszabású nemzetközi projektet menedzselt, köztük Budapesten a Gresham Palota felújítását, valamint az Aréna Pláza és több első osztályú irodaház építését.
A Nhood ügyfélportfóliójának bővítésétől bevételeinek növekedését várja. A kitűzött cél
30 % bevételnövekedés az elkövetkezendő 3 évben. Ez a fejlődési potenciál több mint
4 millió négyzetméterre becsülhető, ennek majdnem felét, a tulajdonosi ügyfélkör számára végzett közel 500 millió euró értékű lakásépítési és átalakítási projektek teszik ki.
A tervezett növekedés valamennyi üzletágat érinti: az operatív és értékesítési feladatokat, az ingatlanüzemeltetést, a közép- és hosszú távú vagyonkezelést és az ingatlanfejlesztési projekteket.
A Nhood a jövőben valamennyi tevékenységét a bolygó, az emberek és a profit hármas dimenziójának tükrében szemléli, és fejlesztései során tekintettel van működése környezeti, éghajlati, társadalmi és gazdaságai hatásaira. További célok:
– a karbonsemlegesség elérése 2030-ra, a biodiverzitás szisztematikus reintegrációja, a tömegközlekedéshez való kapcsolódás, a Breeam in Use tanúsítványok beszerzése
– különböző társadalmi rétegeket és korosztályokat megszólító helyszínek, a közösségi kapcsolatok és a lokális szolgáltatások fejlesztése
– hozzájárulás a helyi gazdaság fellendítéséhez munkahelyek teremtésén keresztül
„Együtt fogjuk létrehozni azokat a vegyes funkciójú közösségi tereket, melyek forradalmasítják a várost és a kiskereskedelmet, az emberekre és a bolygóra gyakorolt hatások figyelembevételével. Olyan városokat tervezünk, ahol minden szükséges szolgáltatás 15 percen belül elérhető. Céljaink megvalósításához az ingatlanszolgáltató cég megalapításán keresztül vezet az út. A földtulajdonosok érdekeit a lehető legteljesebb módon képviselve, és vállalkozói szemléletmóddal felvértezve vetjük be tudásunkat hitelesen és felelősséggel a lehető legközelebb a helyi földterületekhez.”
Antoine Grolin – Nhood Elnök
„Minden helyszínünkön azon dolgozunk, hogy fenntartható és felelősségteljes módon fejlesszük a lakókörnyezetet a jövő generációi számára. Arra törekszünk, hogy élettel teli, kapcsolatokat teremtő közösségi tereket tervezzünk azok számára, akik ott élnek, dolgoznak vagy éppen oda utaznak. Hármas pozitív hatással (People-Planet-Profit) rendelkező közösségi tereket hozunk létre olyan szinergiában, amely a lehető legtöbb embernek kedvez. Ez egy olyan ambíció, amely jelentős beruházási potenciálként jelentkezik a következő három évben ”
Etienne Dupuy – Nhood Ügyvezető Igazgató
„A Nhood lehetőséget teremt számomra, hogy segítsem a magyar csapat munkáját. Meghallgassam az ötleteiket, megértsem a gondjaikat, és irányítsam őket ebben a folyamatosan változó világban azáltal, hogy megosztom velük a kompetenciáimat és tapasztalataimat, és pozitív hatású döntéseket hozok. A cél az, hogy innovatív, emberközpontú szolgáltatásainkkal a hazai ingatlanpiac meghatározó szereplőjévé váljunk.” – fejtette ki Pascal Steens (képünkön), aki – mint szó volt róla – az Nhood Hungary Services Kft. új ügyvezető igazgatója lett.