Szinte teljesen bérbe vannak adva a STOP SHOP-ok

Az IMMOFINANZ Magyarországon közel 2 800 négyzetméterre kötött bérleti szerződést a STOP SHOP portfóliójában. Itthon 14 helyszínen 136 000 négyzetméteren működő STOP SHOP kiskereskedelmi hálózat teljes portfóliója elérte a közel teljes bérbeadottságot. Az IMMOFINANZ 2021 első negyedévében megközelítőleg 2 800 négyzetméteren kötött új vagy hosszabbított már meglévő ügyféllel bérleti szerződést.

Az IMMOFINANZ közel 2 200 négyzetméteren kötött új bérleti szerződést (pl. Szolnokon 1 000 négyzetméter, Érden és Veszprémben 500 négyzetméter) és 600 négyzetméteren meglévő ügyféllel (pl., Budapesti Hűvösvölgy közel 500 négyzetméter) hosszabbított. Az elmúlt időszak pandémiás helyzete ellenére egyre több hazai és nemzetközi márka választotta új üzletének megnyitására a hálózat valamelyik egységét, így olyan nemzetközi márkákkal is találkozhatunk mint a Budmil, Hervis vagy Vodafone.

“Bár a STOP SHOP hálózatunk mindig magas bérbeadottsággal működött, a mostani közel teljes bérbeadottság is alátámasztja, hogy szükség van ilyen jellegű kiskereskedelmi parkokra. A pandémia alatt pedig bebizonyososott, hogy a fogyasztók szívesebben mennek vásárolni a könnyen megközelíthető, sok parkolóval rendelkező “nyitott” bevásárlóparkokba” – tette hozzá Nagy Viktor működésért felelős country manager.

A STOP SHOP hálózat költséghatékony, nagy hozamú és válságálló kiskereskedelmi formában működik. A magas szintű szabványosítás lehetővé teszi, hogy vonzó bérleti díjak és működési költségek mellett olyan árszinvonalú és kényelmi termékek kerüljenek előtérbe, amelyek még a nehéz gazdasági helyzetben is népszerűek a fogyasztók körében. Ez a koncepció a koronavírus-járvány idején is sikeresnek bizonyult: a vásárlók száma az első tilalmi időszak után gyorsan helyreállt.


Az IMMOFINANZ tovább folytatja a régióban a STOP SHOP kiskereskedelmi márka nemzetközi bővítését, 2020 végére újabb nyolc helyszínnel bővült a portfólió. Ezekkel az akvizíciókkal és belső fejlesztési projektekkel mintegy 98 helyszínre nőtt a teljes portfólió. A tervek szerint további bővülés várható, középtávon 140 STOP SHOP létrehozása a régióban.

A STOP SHOP az IMMOFINANZ kiskereskedelmi márkája Közép- és Kelet-Európában. A koncepció célja, 30-150 ezer fős vonzáskörzetű csomópontokban regionális bevásárlóközpontok létrehozása. Jól megközelíthető helyszíneken, könnyű parkolással a mindennapokhoz szükséges egyszerű bevásárlási lehetőséget kínál ártudatos vásárlóknak.