Hipermarketben és kisboltban költi a legtöbbet a magyar vásárló

Egy friss felmérés szerint a boltválasztást befolyásoló tényezők fontossága szempontjából az elmúlt év eredményeihez képest lényeges elmozdulás nem tapasztalható, a jó minőségű és friss árukhoz való hozzájutás, a kedvező ár és a nagy választék szerepe továbbra is döntő jelentőséggel bír.

Az akciók/promóciók jelentősége a korábbi évekhez képest továbbra is magas, az üzlettípusokat tekintve a hazai fogyasztók évek óta a hipermarketekben és a kisebb önkiszolgáló boltokban költik el a legtöbb pénzt élelmiszerekre és élelmiszer-jellegű termékekre.

A vásárlás helyszínének kiválasztásával kapcsolatban a vásárlók legfőbb preferenciái évek óta változatlanok: a jó minőségű és friss árukhoz való hozzájutás, a kedvező ár és a nagy választék szerepe továbbra is döntő jelentőséggel bír – derül ki a A GfK Hungária által készített, a magyar háztartások vásárlási szokásait feltérképező Shopping Monitor 2010/2011 tanulmányból.

Tovább a Pénzcentrum.hu cikkére.