A “szigetlakókat” veszik célba az óbudai lakóparkok

Kétezer már elkészült, de eladatlan lakás van Budapesten, amelyekre a Szigetre érkezők figyelmét is fel akarják hívni a fejlesztők. A 10 milliárd Ft beruházással épülő Forest Hill lakóprojekt más befektetőre is kiterjedő kutatásai szerint: világszerte tendencia, hogy a nyári hónapokban gyakorlatilag a nullára esik vissza az új lakások értékesítése.

Ez alól csak a turista
övezetek kivételek. A lakópark fejlesztője szerint: ilyenkor csak olyan
kampányokat érdemes kidolgozni, amelyek a külföldieket arra veszik rá, hogy
Budapesten fektessenek lakásba. A lakópark legújabb kampánya most azt a 40 ezer
külföldit veszi célba, akik az idén a Szigetre érkeznek. 

Több lakópark is
található az Óbudai – szigetre vonulók útvonalán, ezek szinte valamennyien
megpróbálják felhívni magukra a figyelmet – nyilatkozta Szili Balázs a
befektetési csoport kommunikációs igazgatója. A Forest Hill most egy ma még
kevésbé ismert marketingfogással, az úgynevezett bluetooth-technikával próbál üzenni a Szigetre utazók mobiljára. A
célcsoportba elsősorban azok kerültek, akik elmúltak 25 évesek és jó
egzisztenciával rendelkeznek. Ugyanakkor a fejlesztő reméli, hogy a vidékről
érkező magyar fiatalok is felkapják fejüket a kampányra – mondta
Szili.

Az új kampányok bevezetésére már csak azért is rákényszerülnek a fejlesztők, mert 2008
első félévében újabb ötezer lakás kapott építési engedélyt Budapesten. Ez a
mennyiség újabb versenytársak megjelenését jelenti az amúgy is túlkínálatos
fővárosi piacon, ahol közel kétezer, már elkészült, de eladatlan új lakásnak
keresnek gazdát a fejlesztők – tette hozzá a Forest Hill
igazgatója.