Így hat a Tescóra a forróság és a VB

Az elmúlt hetek kedvező időjárása és a vasárnap véget ért foci VB-nek köszönhetően jelentős mértékben megnőtt a sör, üdítőitalok, jégkrém és rágcsálnivalók iránti kereslet.

A májusi forgalomhoz képest közel 1,5-szer annyi sör és ásványvíz fogyott. A műszaki cikkek terén a TV-k forgalma emelkedett meg ugrásszerűen, mintegy megkétszerezve a korábbi hónapok forgalmát – tájékoztatta lapunkat az áruházlánc.

A Tesco több oldalas VB katalógust jelentetett meg május végén, melyben a foci VB-hez kapcsolódó termékeket, mint például az alkoholos és alkoholmentes italokat, ropogtatnivalókat és műszaki cikkeket kínált kedvező áron. Az akciós újságban szereplő ajánlatok sokakat vonzottak. A VB katalógus mellett a Tesco meghirdette sörvásárát is június elején, melynek keretében több fajta sör közül választhattak a vásárlók alacsony áron. Bár az időjárás a hónap elején nem kedvezett a sörivásnak, az utóbbi hetek napsütése jelentős forgalomnövekedést eredményezett.

A cikket tovább olvashatja itt.