ÚJ VEZETŐK KINEVEZÉSE A KÖZÉP- ÉS KELET-EURÓPAI PROLOGIS-NÁL

Marta Tęsiorowska a közép- és kelet-európai marketing és kommunikációs tevékenységért felelős alelnök, Michał Czarnecki pedig a lengyelországi fejlesztési és bérbeadási alelnök pozícióját tölti be.

Marta Tęsiorowska öt országban felelős a kommunikációs és marketingtevékenységért (Csehország, Lengyelország, Magyarország, Románia és Szlovákia), amelynek része a marketingstratégiák fejlesztése és implementálása, valamint a vállalati kommunikáció koordinálása.  Tęsiorowska 2002-ben csatlakozott a ProLogis-hoz asszisztensi pozícióban, később régiós lízing és marketingelemzőkét dolgozott, kinevezése előtt pedig a régió marketing és kommunikációs menedzsere volt. A ProLogis előtt a Portland Polska kültéri reklámügynökségnél és a Nielsen & Bainbridge Polska vállalatnál dolgozott.

Tęsiorowska a Skarbek közgazdasági iskolában szerezte meg MBA fokozatát, miután az Üzleti és Államigazgatási Független Egyetemen diplomát szerzett adminisztráció, jog és diplomácia szakon. Posztgraduális PR tanulmányait a varsói közgazdasági iskolában végezte, folyékonyan beszél angolul és németül.

Michał Czarnecki 2004-ben csatlakozott a ProLogis-hoz lengyelországi lízingmenedzseri pozícióban. Czarnecki a ProLogis elkészült projektjeinek marketingjéért és bérbeadásáért felelős, valamint a felső-sziléziai régió fejlesztésmenedzsment tevékenységét felügyeli. A ProLogis előtt Czarnecki az Apollo Rida Poland, a DTZ Polska és a Jones Lang LaSalle csapatában szerzett tapasztalatot a kereskedelmi és ipari ingatlan bérbeadás területén.

Czarnecki marketing és menedzsment szakon szerzett diplomát a Varsói Műszaki Egyetemen, majd ingatlan értékbecslői posztgraduális képzésen vett részt, és a CCIM kurzust is elvégezte. Folyékonyan beszél angolul.