Buszjárattal, étteremmel és kávézóval bővült az Office Garden

Irodaválasztásnál a bérleti díj, a hatékony helykihasználás és a könnyű megközelíthetőség mellett a házban található szolgáltatások számítanak fontos szempontnak a bérlők számára. Egy étterem, kávézó, terasz kényelmesebbé tehetik az irodában töltött hosszú órákat.

 Az Office Garden I. üteménél mindez megtalálható, a ház március 1-től külön buszjárattal is rendelkezik, amely a gyalog érkező dolgozókat szállítja minden hétköznap reggel 7 és este 18 óra között a Móricz Zsigmond tér és az iroda között.


Étterem és saját buszjárat

“A szűkülő piacon a siker kulcsa a hatékony irodakialakítás, a költséghatékonyság, a ház magas műszaki tartalma és azok a különböző szolgáltatások,amelyek kényelmesebbé teszik a napi 8-10 órát, amit átlagosan egy irodaházban töltünk.  Ezért döntöttünk úgy, hogy kávézóval és saját buszjárattal bővítjük az Office Garden első ütemét.” – mondta Torma Ignác, a fejlesztő GRT Group vezetője.

2010. februárjától két lehetőség közül is választhatnak az első ütem bérlői, ha ebédelni, reggelizni vagy csak egyszerűen kávézni szeretnének. Az étterem és a kávézó a B torony recepciója mellett került kialakításra.  Az önkiszolgáló étterem naponta kb. 250 fő befogadására képes, kínálatában megtalálhatóak az olasz, magyar, vegetáriánus és a WOK konyha remekei. A kávézóban reggeltől késő délutánig fogyaszthatóak szendvicsek, sütemények és különböző kávékülönlegességek.

A másik újdonság, a saját buszjárat beindítása március 1-től, amely tovább javítja az irodaház megközelíthetőségét. A buszjárat negyedóránként szállítja az irodaház dolgozóit a ház és a Móricz Zsigmond körtér között.

A Szerémi úti “irodafolyosón” lévő Office Gardent ezen kívül a 103-as buszjárattal, illetve a Fehérvári úton közlekedő 18-as, 41-es, és 47-es villamosokkal is megközelíthető. Arról sem szabad elfeledkezni, hogy az Office Gardenbe érkező dolgozók mind a nap elején, mind a nap végén a jelentős ingázó forgalommal szemben haladnak, azaz kevesebb forgalmi dugóra számíthatnak.”

Hatékonyság és költségcsökkentés

Az Office Garden I. ütemének közel 70%-át adták ki, a neves bérlők között a Philips mellett a Magyar Telekom leányvállalatát, az Origo Zrt.-t , a nemzetközi biotechnológiai céget a Genzyme-t, a VirusBuster-t és a médiavásárló Media Planning-et, említhetjük.

 Az Office Gardenben alkalmazott különböző technikai megoldásokkal az üzemeltetési költség akár 30%-kal csökkenthető más házakhoz viszonyítva. Ez, a hatékony irodakialakítással elérhető bérleti díj csökkenéssel párosulva nagyon magas ár-érték arányt teremt.

Az irodapark területére az elektromos áram nagyfeszültségű formájában érkezik, ezt helyben, a parkban saját transzformátor állomásokkal alakítják át a bérlők számára, a megszokott 240V-os feszültséggé. A transzformátorok segítségével így az elektromos áram díja 25%-kal alacsonyabb, mint a hagyományos megoldást használó irodaházak esetében.

Az alkalmazott légtechnika is az üzemeltetési költségek csökkentését szolgálja. Az ekkora méretben Magyarországon egyedülálló, hűtésre és fűtésre egyaránt alkalmas, VRV rendszerű technológia képes működés közben a hő akár 80%-ának a visszanyerésére is, ami jelentősen csökkenti a rendszer energia szükségleteit.

Az Office Garden második, 17.000 négyzetméteres üteme elkészült, jelenleg a parkosítás és a recepció belső építészeti kialakítása zajlik. Az I. ütem tovább fejlesztett műszaki tartalmával és azonos hatékonysággal rendelkező irodaházra már az átadás előtt jelentős érdeklődés tapasztalható.