Az ACNielsen a CB Richard Ellis segítségével hosszabbított

Az ACNielsen, a világ legnagyobb piackutató cége a CB Richard Ellis teljes körű bérlőképviseleti szolgáltatásának igénybevételével meghosszabbította irodabérleti szerződését a Váci utca Centerben.

The Nielsen Company

A The Nielsen Company globális információs és média vállalat, amely vezető piaci pozíciót ért el a márka- és marketing információ (ACNielsen), médiainformáció (Nielsen Media Research), üzleti kiadványok (Billboard, The Hollywood Reporter, Adweek) és kereskedelmi kiállítások ágazatában. A magánszemélyek tulajdonában levő cég a világ több mint 100 országában működtet irodát, alkalmazottainak száma meghaladja a 42 ezret. Székhelye a hollandiai Haarlem városában és New Yorkban található.

A CB Richard Ellis 26 százalékkal növelte bevételét és 48 százalékkal eredményét 2006-ban

A CB Richard Ellis csoport bejelentette, hogy 2006 negyedik negyedévében 1,4 milliárdos bevételt realizált, ami 6,5 százalékkal haladja meg az előző év hasonló időszakát. A negyedéves részvényenkénti eredmény 53 centet tett ki, szemben a 2005 negyedik negyedévének 41 centes eredményével.

A 2005. év negyedik negyedévének 1 milliárd dolláros bevételét meghaladva a CBRE 2006. utolsó negyedében 1,4 milliárd dolláros bevételre tett szert. A nettó eredmény 125,1 millió dollár, azaz 53 cent részvényenként, szemben a 2005-ös 95,4 millió dollárral, azaz 41 centtel részvényenként. A 2006-os év egészét tekintve a CBRE bevétele 4 milliárd dollárt tett ki, ami 838 millió dollárral több az előző évinél.

A cég negyedik negyedéves eredménye a felvásárlások hatása mellett annak köszönhető, hogy a CBRE számos üzletágban, a világ legmeghatározóbb globális piacain erős jelenlétet tudhat magáénak. A bevétel növekedésének 36,5 százaléka az organikus növekedésnek tudható be, amely egyaránt köszönhető a főbb piacokon folytatódó erős bérbeadási tevékenységeknek és az ingatlan-tanácsadási szolgáltatásokból eredő erőteljes bevétel-növekedésnek. 2006 negyedik negyedéve volt a 17. olyan időszak, amikor a vállalat kétszámjegyű növekedést könyvelhetett el bevételeiben.