A CBRE a legjobb márka

Az elmúlt hetekben a CBRE háromszor is begyűjtötte a legjobb brand elismerést a nemzetközi kereskedelmi ingatlanpiac résztvevői között.

Fortune

 

Két egymást követő évben végzett a CBRE az ingatlan-szolgáltatók között első helyen a Fortune „Legnevesebb cégek” listáján. A Fortune felmérésében, a mely a vállalati reputációt vizsgáló legfontosabb lista, 32 ország 58 iparágának 698 vállalata szerepel. A CBRE a legmagasabb pontszámot a szolgáltatások minőségéért, szakértői és felső vezetése szaktudásáért, illetve globális versenyképességéért kapta.

 

The Lipsey Company

 

A Lipsey Company kutatásában a CBRE 11 egymást követő évben végzett első helyen, mint a kereskedelmi ingatlanpiac első számú márkája. A első helyezés a világszerte megkérdezett iparági szakértők ítéletét tükrözni, akiket az iparág vezető márkáiról kérdeztek. A 2012-es felmérésben több mint ötvenezer válaszadó vett részt, köztük ingatlantulajdonosok, hitelezők, bérlők, ügynökök és ingatlankezelők.

 

The Managing Partners’ Forum European Leadership Awards

 

A CBRE-csoport a London-központú Managing Partners’ Forum (MPF) legfrissebb Európai Vezetői Díján a „Legjobb ingatlanpiaci brand” lett. A bíráló bizottság szerint „a CBRE páratlan márka a kereskedelmi ingatlanpiacon. Mindenekelőtt kimagaslóan ügyfélközpontú megközelítése miatt lett a legkeresettebb szolgáltatató a szektorban.” Brett White, a CBRE vezérigazgatója szerint: „Nagy megtiszteltetés, hogy ügyfeleink és iparági partnereink a CBRE-re voksoltak. Az elismerés azt a 34.000 munkatársat illeti, akik világszerte nap mint nap szorgalmasan azon dolgoznak, hogy ne csak megfeleljenek ügyfeleink elvárásainak, hanem meg is haladják azokat.”