Ötcsillagos hotel lett a hévízi Lotus Hotel

2012 májusától nemzetközileg is elismert ötcsillagos wellness szálloda lett a Lotus Therme Hotel & Spa Hévíz.

A vendéglátóhely a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének közgyűlésén kapta meg a kiemelkedő, elismerésnek is beillő minősítést. Magyarországon a Lotus Therme a 225. minősített szálloda a Hotelstars Union égisze alatt, ám az első és jelen pillanatban egyetlen – olyan pihenőhely, mely a wellness szállodák kategóriában érdemelte ki a kitűnő minősítést, így mostantól a nemzetközileg is elismert tény, hogy a Lotus Therme Hotel & Spa Hévíz hazánk legkülönlegesebb ötcsillagos wellness szállodája.

 

Sokan tapasztaltak már olyat, hogy befizettek egy utazást egy négycsillagos szállodába például Észak-Afrikában, dörzsölték a tenyerüket, hogy luxus körülmények között, édeni környezetben pihenhetik ki a munka fáradalmait, a szobába érkezve azonban csalódniuk kellett, nem azt a színvonalat, vagy felszereltséget kapták, amire számítottak. Ennek az oka az, hogy országonként változhat az elvárt szolgáltatás. Míg a magas skandinávoknál fontos a hosszú ágy, a hűvösebb időjárás miatt nem feltétlenül szükséges a légkondicionáló. A déli országokban viszont a hűvös szoba jelentősen növeli a komfortérzetet. A Hotelstars Union minősítése ezeket a félreértéseket küszöbölik ki.

 

Ugyanazok a vizsgált kritériumok minden minősített szálloda esetében a Hotelstars-hoz csatlakozott tagországok szállodáiban. A jelenleg 11 országban (Ausztria, Csehország, Észtország, Hollandia, Lettország, Livánia, Luxemburg, Magyarország, Németország, Svájc, Svédország) jelenlévő szervezet több mint 18 ezer szállodát minősített már ezekben az országokban az azonos kritériumokat támasztó rendszerével. A szigorú minősítési procedúrán természetesen a Lotus Therme Hotel & Spa Hévíz is átesett, és mint az az öt csillagból is kitűnik, kiváló eredménnyel. Így joggal használhatja ez után is a szálloda színvonalát jelző csillag piktogrammokat, míg a minősítésen még nem átesett szállodáknak erre 2012. június 30. után már nem lesz lehetőségük – mondta Pusztai Erzsébet, a Lotus Therme Hotel & Spa Hévíz igazgatónője, aki azt is elárulta, hogy nem könnyű megfelelni az ötcsillagos követelményeknek. A minősítés eléréséhez minimum 570 pontot kellett elérni, a Lotus Therme 666 pontot kapott. A kritériumok alapján a szálloda egész területét, komplett működését, szolgáltatási színvonalát vizsgálták. Ez egy plusz motiváció, mely a még jobb kiszolgálás és minőség irányába viszi a vendéglátást, ám fontos hangsúlyozni, hogy a szállodának még mindig a vendégek elégedettsége a legfontosabb mérce.

 

A tökéletes kikapcsolódás és aktív pihenés jegyében a Lotus az ötcsillagos kiszolgáláson túl további szolgáltatásokat is nyújt, minden hónapban változatos programokkal kedveskedik a hotelbe látogatóknak. Ebben az évben a “hat érzék” jegyében tematikus hónapokkal várjuk vendégeinket. A Lotus Therme csapata mindig híres volt vendég centrikusságáról, barátságosságáról és udvariasságáról, ezt bizonyítja a szálloda nagy, körülbelül 60%-os törzsvendég aránya is. Szállodánkban tehát nem csak a vendégek 5 alapvető érzékét (látás, hallás, szaglás, ízlelés, tapintás) kényeztetjük, hanem erre a koronát munkatársaink megkülönböztetett figyelme és kedvessége teszi fel, mely egy komplex élményt nyújt vendégeink számára. Az érzékek szerint felosztott tematikus hónapokban mindig az adott érzékre koncentrálva állítunk össze különböző programokat vendégeink számára. Nagy sikere volt az ízlelés hónapjában megrendezett fűszer-felismerő versenynek és az “ízek utcájának”, ahol környékbeli bio- termelők kínálták kóstolásra házi készítésű különlegességeiket – büszkélkedett Pusztai Erzsébet, aki kollégáival együtt szeretettel várja a vendégeket az öt csillagon túl, a Lotus Therme Hotel & Spa Hévízben.