Közbeszerzési Költségvetés-kiíró Programrendszer oktatása
A képzés elsődleges célja a közbeszerzésekben az ajánlatkérő, illetve ajánlattevő által kötelezően használandó elektronikus közbeszerzési költségvetési kiírási programok gyakorlati használatának bemutatása és megismertetése.
A képzést elsősorban a közbeszerzési eljárásban résztvevő mind ajánlatkérői mind ajánlattevői oldalon szereplő résztvevők számára ajánljuk, figyelemmel arra, hogy az építési beruházások közbeszerzésekkel kapcsolatos részletes szabályairól szóló 162/2004. (V.21.) Korm. Rendelet (Épköz.) előírja, hogy ajánlatkérő a dokumentáció tartalmaként meghatározott költségvetési kiírást elektronikus közbeszerzési költségvetési kiírási program segítségével köteles összeállítani, előírja továbbá, hogy az ajánlattevőnek az ajánlatát elektronikus úton is be kell nyújtania
A képzés során a résztvevők megszerezhetik mindazokat az ismereteket, amelyek a közbeszerzési költségvetési kiírási program használatához szükségesek. Tartalmazza azokat az alapvető információkat, amelyek segítségével képesek lesznek a program használatával a költségvetés megfelelő megadására és így egy jogszerű közbeszerzési eljárás lefolytatására.
Tematika:
Online költségvetési rendszerek összehasonlítása: Kontroll, Terc, NIF, ÁAK, Magyar Közút Zrt.
Kontroll online rendszer használata
Belépés
Költségvetés készítés
KBZ közbeszerzési formátum kezelése, nyomtatása
Kontroll kft. letölthető Windows alapú tervezői költségvetési rendszerei: Hunkalk, Könyvkalk
Hunkalk program részletes ismertetése
Telepítés, alapbeállítások
Szorzók, rezsióradíj
Adattár használata, keresési módszerek
Költségvetés készítése
Fejezetek (munkanemek) használata
Költségvetések mentése, módosítása
Tételek hozzáfűzése, beszúrás, törlés
Tételek másolása költségvetések között
K tételek
Nyomtatási lehetőségek
Tételformátumok, szerkesztő nézet, papír nézet
Export / import lehetőségek
Közbeszerzési formátum (kbz) exportálása, nyomtatása
Egyéb lehetőségek
TERC kft. online rendszerének használata
Regisztrálás
Költségvetés készítés
Munkanemek kezelése
K tételek
Költségvetések hitelesítése
Mentés egyéb formátumban (pdf, TERC/XML, xls)
Képzésünk elvégzésére 2 lehetőséget biztosítunk:
1. Oktatótermünkben – Hagyományos módon, termünkben Ön és kollégái résztvehetnek kurzusunkon. Kérdéseiket a tanfolyam alatt és az azt követő konzultáción feltehetik, az előadás anyagot nyomtatott formában megkapják.
2. Interneten, Online, élő konferencián vehetnek részt, ahol látják, hallják előadónkat, az általa bemutatott szoftver magyarázatait, annak monitorképével együtt nyomonkövethetik, a digitális táblára rajzolt jegyzetei úgy jutnak el szinkronban Önökhöz, mintha az a saját gépükön készülne. Rendszerünket (OIC) az alábbi időpontban díjmentesen tesztelhetik, ahol már az előadónkat is megismerhetik, akik rövid ízelítőt ad a képzésből.
Jelentkezési információk:
JELENTKEZZEN AZ OIC RENDSZERÜNKBEN A KÉPZÉS FÉL ÓRÁS INGYENES BEMUTATÁSÁRA:
Időpont: 2010. július 20. 1600
Helyszín: OIC Rendszer (Interneten)
Részvételi díj: 0.-/fő