Egy sor nagyvállalati ügyféllel erősít a BTel

Az idei év során a Business Telecom Nyrt. (BTel) saját hálózatfejlesztésének, komplex infokommunikációs megoldások bevezetésének, illetve felhőalapú szolgáltatások elindításának köszönhetően tovább erősítette pozícióit a hazai távközlési és ICT-piacon. Sikeres működése révén 2013-ban olyan nagyvállalatok csatlakoztak a hazai alternatív szolgáltató üzleti ügyfeleinek köréhez.

„A nagyvállalatok különleges figyelmet szentelnek beszállítói kapcsolataiknak, és világszínvonalú szolgáltatókkal, innovatív partnerekkel dolgoznak együtt. A sikeres kiszolgáláshoz szükséges kapacitások, eszközök, rugalmasság, fejlesztési és beruházási képesség, termékkínálat, rendelkezésre állás, ügyfélkezelés terén a magas elvárásoknak és speciális igényeknek a hazai piacon alig néhány távközlési szolgáltató képes megfelelni” – mondta Takács Krisztián, a Business Telecom elnök-vezérigazgatója. – „A BTel a nagyvállalati szolgáltatások piacán szerzett tapaszt alatai, saját technológiai cége, illetve piaci partnerségei révén 2013 év elején jelentősen erősítette pozícióit; ezzel egy egyre bővülő vállalati ügyfélkör stratégiai partnereként bizonyíthat.”

 

A BTel tízezres hazai és multinacionális vállalati ügyfélkörében az elmúlt fél évben tapasztalt új igények új lehetőségeket nyitottak meg a szolgáltatások bővítése felé. A távközlés és a vállalati informatika összevonásával egyre összetettebbé váló kommunikációs, dokumentumkezelési és vállalatirányítási rendszerek, illetve a felhőalapú mobiliroda-rendszer kialakítására és üzemeltetésére az erre a területre belépő, a nagyvállalatok működési hatékonyságát és piaci alkalmazkodóképességét erősítő távközlési szolgáltatók bizonyult ak a leg alkalmasabbnak.

 

Amellett, hogy a Samsung SDI meghosszabbította szerződését a BTellel, az utóbbi hónapokban a cég ügyfelei közé került egy sor egyedi igényekkel rendelkező nagyvállalat és kiemelt intézmény, többek között a Renault Hungária, a SPAR, az Ivanics Csoport, a Car-Tour Utazási Irodák, az MSC Hungária, az OTP Mobil Zrt., az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, az Alapvető Jogok Országgyűlési Biztosának Hivatala, Ferencváros Polgármesteri Hivatala és intézményei, a Budapesti Értéktőzsde, valamint a Magyar Államvasutak.

 

„Az ügyfélszerzés mellett az elmúlt időszak fontos eredménye számunkra az is, hogy elmondhatjuk: a cég Magyarországon egyedi szélessávú műholdas szolgáltatását a legkülönfélébb projektek során sikerrel tesztelte a piac” – hangsúlyozta Takács Krisztián. – „A MÁV-nál, például, a más szélessávú internetszolgáltatással nem rendelkező vasútállomásokat kapcsoltuk műholdas technológiával a központi jegyértékesítési rendszerekhez. A Magyar Búvárszövetség által szervezett és a BTel által támogatott 18. CMAS Víz Alatti Hoki Világbajnokságon pedig két héten át biztosítot tuk a re ndezvény zavartalan, HD-minőségű online közvetítéséhez szükséges technológiát és sávszélességet.”

 

A következő időszakban a budapesti és a frankfurti tőzsdén egyaránt jegyzett Business Telecom tovább folytatja piaci függetlenségét és versenyképességét erősítő saját, országos távközlési hálózatának fejlesztését, valamint ügyfélkörének bővítését és magas szintű kiszolgálását. Stratégiai célja, hogy a legnagyobbakkal párhuzamosan, minden hazai előfizetőnek a legjobb ár-érték arányú szolgáltatásokkal és előfizetői csomagokkal valóban teljes körű, minőségi alternatívát nyújtson.