Ilyen a magyar álompláza: két új bevásárlóközpont Pesten

Egy felmérés szerint a magyar fogyasztó azt tartja legfontosabbnak, hogy az ideális pláza alacsony, közepes és magas árfekvésű termékeket is áruljon, továbbá legyen közel és legyen könnyen megközelíthető. Érdekes azonban, hogy az európai fiatalok csupán 24%-a, az idősebbeknek pedig 30%-a tudja pontosan, hova menjen vásárolni.

A kereskedőknek es az üzleteknek egyre nagyobb kihívásokkal kell megküzdeniük, es egyre inkább alkalmazkodniuk kell az európai fogyasztó elvárásaihoz. A Cetelem Körkép 2011 című felmérés szerint a vásárlási szokások változása, amely a válság hatására még inkább felerősödött, megfelelő visszhangra talál a kereskedők részéről, legyen szó akár hagyományos üzletláncokról, akar más, alternatív kereskedelmi csatornákról, például az internetről.

Annak ellenére, hogy az európaiak az egyes kereskedők es üzletek közötti különbségekkel tisztában vannak, nem mutatkoznak különösebben hűsegesnek. A fiatalok csupán 24%-a, az idősebbeknek pedig 30%-a tudja pontosan, hova menjen vásárolni.

A cikkt további a Pénzcentrum.hu oldalán olvasható.