Közös Expo Real megjelenés idén is

A Budapest Business Region október 5-7. között immár másodszor jelenik meg Európa egyik legrangosabb ingatlanpiaci kiállításán, a müncheni Expo Realon. Az esemény mérföldkő a Budapest-régió üzleti kulcsszereplőit tömörítő szervezet életében: tavaly éppen az Expo Real keretében lépett először a széles nyilvánosság elé, mégpedig olyan hiánypótló kezdeményezésként, amely mindaddig ismeretlen volt Magyarországon.

Az idei Expo Real Budapest-standján az ITD Hungary és a Studio Metropolitana mellett a BBR stand kiállítói a DunaCity, a Duna Spirit, a TóPARK, a Talentis Csoport és a Jádi Németh Ügyvédi Iroda klasztertagok lesznek.

Fókuszban az innováció

A régió előnyeit a kiállításon egy közel száz négyzetméteres standon mutatja be a BBR. A látogatóknak egy hat négyzetméteres plazmafalon mutatják majd be a kiállításra készített Get engaged! imidzsfilmet. A kiállításokon szokványosnak számító standkoncepciótól elrugaszkodva az idei Budapest-stand emeletes lesz.

A müncheni megjelenés kommunikációs fókuszában továbbra is az innováció, valamint a válság hatása áll majd, a sikeres projektek bemutatása és a BBR brand építése mellett. A kerekasztal-beszélgetések a Budapest Business Region gazdasági erejéről, Magyarország innovatív megoldásairól, hathatós krízismenedzsmentjéről és új üzleti lehetőségeiről szólnak majd.

A stand megjelenése a magyar találmányok messzire nyúló hagyományára és továbbélésére építve a BBR brand lényegeként az innovációt emeli ki. A világszerte ismert magyar találmányok mellett a BBR rámutat a magyar innováció jelenlegi eredményeire is. A Rubik-gömb mellett kiemelt hazai innovációként jelenik meg a standon a Litracon üvegbeton is, melyet maga a feltaláló, Losonczi Áron ismertet az érdeklődőkkel.

www.bbr.hu