Megnyílt a Bershka az Árkádban!
A Bershka augusztus 16-án a budapesti Árkádban nyitotta meg legújabb 830 m2-es hazai üzletét, így az Inditex Csoport a Stradivarius februári boltnyitása után újabb márkájával jelent meg az ECE által üzemeltetett Örs vezér téri komplexumban. Nemsokára pedig a Pull&Bear is megérkezik az Árkádba.
Az Árkád Budapest Magyarország legnagyobb alapterületű – összesen 68.000 m2 bérbe adható területtel rendelkező – kiskereskedelmi komplexuma, ahol sorra jelennek meg az ikonikus világmárkák. Így a Zarát, a Bershkát, a Massimo Duttit vagy éppen a Pull&Beart egyesítő spanyol Inditex Csoport is több branddel képviselteti magát a struktúrájában, alaprajzi elrendezésében és arculatában megújuló bevásárlóközpontban. A Stradivarius már februárban üzletet nyitott az Árkádban, augusztus 16-án a Bershka adta át új 830 négyzetméteres boltját, de a Pull&Bear is hamarosan megjelenik az ECE által üzemeltetett üzletközpontban.Az Inditex Csoport újabb üzlete is bizonyítja, hogy az ECE az Árkád 2 megépítésével megfelelő stratégiai döntést hozott, hiszen a válság óta visszaesett kiskereskedelmi forgalom idén már növekedésnek indult. Az a tény, hogy a Bershka az egyik legnagyobb, 830 négyzetméteres magyarországi üzletét az Árkádban nyitotta meg, azt bizonyítja, hogy a terjeszkedő világmárkák számára az Örs vezér téri komplexum kitűnő helyszínként szolgál. Az üzletet a legújabb Bershka-design szerint alakították ki, mely átláthatóságával és a termékek, kollekciók praktikus elrendezésével a vásárlók igényeit a legmagasabb színvonalon elégítik ki.A kiskereskedelmi piacon 1998-ban megjelenő Bershka vadonatúj divat- és üzletkoncepció alapján az igényes, fiatalos rétegre fókuszál, akik folyamatosan a legújabb trendeket követik. Az elmúlt 15 évben nagy karriert futott be a brand, hiszen jelenleg közel 900 üzlettel rendelkezik több mint 60 országban (Európában, Ázsiában, Afrikában és a Közel-Keleten), az eladások tekintetében pedig az Inditex Csoport összes értékesítésének 10 %-át a Bershka prezentálja. A brand szerte a világon összesen 260 ezer négyzetméternyi kiskereskedelmi területen kínálja ruházati kollekcióit. Az Inditex Csoport a jelenlegi retail szektor egyik motorja, amely szinte vonzza az újabb brandeket az adott bevásárlóközpontba, az Árkádban pedig a hamarosan megnyíló Pull&Bear üzlettel együtt immár négy márkájuk is képviselteti magát.A Bershka nagyszerűen alkalmazkodik a gyorsan formálódó divattrendekhez, hiszen rugalmas üzleti modelljének köszönhetően az adott szezon közben bekövetkező igényváltozásoknak megfelelően a lehető legrövidebb időn belül új termékkollekciót dob a piacra feladva ezzel a leckét a versenytársaknak. A márka nagyfokú rugalmasságát és piacérzékenységét a 60 fős tervező csapat garantálja, akik az aktuális ruházati divatokat és igényeket maximálisan figyelembe veszik az újabb kollekciók kialakítása során. A márkára jellemző innovációt kitűnően szemlélteti, hogy minden évben közel 4000 terméket kínálnak üzleteikben, és ez a hihetetlenül széles kínálat immár az Árkádban is elérhető.