Nautica a Fashion Street-en

A Cushman & Wakefield nemzetközi ingatlantanácsadó az Immobilia megbízásából sikeresen közvetítette az amerikai Nautica cégcsoport új, Fashion Street-en nyíló zászlóshajó üzletének bérbeadását.

Szabó
Viktória
,
a C&W kiskereskedelmi üzletágának vezetője elmondta: “Büszkék vagyunk rá
hogy egy olyan magas minőséget képviselő márkával gazdagítottuk a Fashion Street
prémium kínálatát mint a Nautica, amely nagyon kedvelt a magyar vásárlók
körében. Biztos vagyok benne hogy az elegáns Fashion Street kiváló
kiskereskedelmi helyszínnek bizonyul majd a Nautica
számára.”

Az
új Nautica márkaüzlet kínálatában a legújabb férfi, női ruhakollekciókon kívül a
sportos kiegészítők is megtalálhatók lesznek. A Mammut, WestEnd City Center és
GL Outlet-ben található üzletek után, ez lesz a negyedik üzlete a ruházati
láncnak Magyarországon. A fashion street-i zászlóshajó üzlet különlegessége,
hogy ez lesz az első olyan bolt Európa szerte ami a legújabb amerikai trend és
koncepció szerint készül, és Magyarországon először ebben az üzletben jelenik
meg a női ruha kollekció. Az idén 25 éves Nautica márka évfordulójának
alkalmából, különleges promóciókkal, meglepetésekkel kedveskedik vásárlóinak.

A Fashion Street több mint 9.000
négyzetméternyi kiskereskedelmi területet kínál a Deák Ferenc utcában, és
közvetlenül kapcsolódik Budapest hagyományos sétáló- és bevásárlóutcájához, a
Váci utcához. A tervet, amely a Regent Street példáján alapul, egy magyar
fejlesztő, az Immobilia Zrt.  dolgozta ki. A fontosabb bérlők között olyan
márkák is megtalálhatók, mint a Byblos, Cream, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, valamint a Benetton, Sisley és a Lacoste. A Cushman & Wakefield a
Fashion Street kizárólagos bérbeadó ügynöksége.