A világ legetikusabb vállalatai listájára választották a Jones Lang LaSalle-t
A nemzetközi ingatlan szaktanácsadó Jones Lang LaSalle-t “A világ legetikusabb vállalatai” listájára választotta az Ethisphere Intézet, amely szervezet a globális vezetés, az üzleti etika, az ellenőrzési folyamatok és a vállalati felelősségvállalás témakörében végzett kutatások és ösztönzés elkötelezett híve.
A díjazottak listáját a június 3-án megtartott konferencián
tették közzé, melyet a Forbes és az Ethisphere magazin közösen szervezett. A
világ legetikusabb vállalatainak listája az Ethisphere magazin második
negyedéves kiadványában nyomtatásban is megjelenik.
“Nagy megtiszteltetés a cégünk
számára, hogy ezen a listán szerepelhetünk” – mondta Colin Dyer, a Jones Lang
LaSalle vezérigazgatója. “Ez a díj hűen tükrözi a mindazt a törekvést, amit az
„Ethics Everywhere” programunkban el szeretnénk érni. Ez a legkevesebb, amit az
ügyfeleink, alkalmazottaink és a részvényeseink megérdemelnek.”
Az Ethisphere Intézet elemzői
és piackutatói szigorú, többlépcsős felmérésnek vetettek alá többezer
vállalatot, hogy felállíthassák a végső listát. A módszertani bizottság
jogászokból, állami tisztségviselőkből, professzorokból, illetve etikai
vezetőkből állt.
“Örömmel üdvözöljünk a Jones
Lang LaSalle-t az idei év díjazottjai között, hiszen kiváló üzleti etikai
gyakorlatával bebizonyította, hogy az iparág kiemelkedő képviselője ezen a
téren” – nyilatkozta Alexander Brigham, az Ethisphere Intézet ügyvezetője. “A
Jones Lang LaSalle nem csupán az alapvető jogi követelményeken teljesített túl,
de több újító ötletet is bevezetett. Ezekkel a kezdeményezéseivel a vállalat
mintegy rákényszeríti az ingatlanpiaci szereplőket arra, hogy felvegyék a
versenyt a kiemelkedő eredményekkel, és rávilágít a tényre, hogy üzleti téren
is gyümölcsöző lehet az etikus üzleti magatartás.
A széleskörű piackutatás során
mintegy 10.000 vállalatot vizsgáltak át a világ minden részén. Az elemzők
górcső alá vették a vállalatok etikai kódexét, a peres ügyeiket, szabálysértési
eljárásaikat, értékelték a vállalati fenntarthatóság érdekében tett
törekvéseiket, valamint a cég vállalati felelősségvállalását. Tanulmányozták a
vállalat legmagasabb beosztású vezetőinek munkáját, az iparágon belüli
együttműködést, a cég beszállítóit, illetve felkérték az ügyfelek egy
csoportját arra, hogy alkossanak véleményt a vizsgált cégről.