A Terrapark a One on One Kommunikációt választotta

A budaörsi Terrapark aktív sajtókommunikációval kívánja növelni ismertségét a hazai piacon. A cég PR és sajtókapcsolati partnerül a One on One Kommunikációt választotta. Hosszabb egyeztetési időszakot követően a Terrapark megállapodást kötött a dinamikusan fejlődő One on One Kommunikációval.

Az együttműködés értelmében a One on One július 1-től nyújt kommunikációs támogatást új partnerének. A Terrapark a hazai és nemzetközi irodapiac szakértőjeként a jövőben aktív sajtókommunikációval kíván megjelenni partnerei és a média képviselői előtt.

A Terraparkról

Hazánk első nyugat-európai színvonalú irodaparkja, a  Terrapark 1995-ben nyitotta meg kapuit a vállalkozások előtt. A jelenleg közel 50 cégnek otthont adó Terrapark Budaörsön 16 hektáros területen 8 épülettömböt foglal magába. Az épületkomplexumból eddig 5 tömb 30 épületében több mint 60 000 négyzetméternyi irodaterület épült fel. A jövőben átadásra kerül még további 3 tömb, ami 90 000 négyzetméternyi bérbe adható irodaterületet jelent. Az irodapark Budaörs kiváló megközelíthetősége és kedvező helyi adottságai miatt természetközeli hangulatban kínál kiemelkedő színvonalú irodai munkahelyeket. A Terrapark bérlői között olyan világcégek találhatók mint az Invitel, a Roche, a  BAT, a Johnson-Diversey, vagy a Total.


A One on One-ról

A 2007-ben alapított One on One Kommunikáció fiatal kommunikációs szakemberek együttműködésével létrejött dinamikus vállalkozás. A koncepció szakít a hagyományos kommunikációs ügynökségi működéssel, tevékenysége önálló kommunikációs szakemberek partnerségén, közös munkáján alapul. Ez a koncepció lehetővé teszi az ügyfelek kiszolgálása során a maximális rugalmasságot, odafigyelést és személyes szolgáltatást.