Új hozzáállást ígér a közvetítői piacra belépett CasaNetWork hálózat
Új formáció lépett a piacra a közelmúltban az ingatlanközvetítőknél: a CasaNetWork Ingatlanszövetség (CNW) szakmai szerveződésben egyelőre 5 ingatlanszakember-tulajdonos 15 irodájának együttműködésére alapoznak és azt ígérik, hogy a nagy hálózatok merevségével ellentétben nagyobb önállóságot kapnak a tagirodák, így jobban koncentrálhatnak a személyes kapcsolatokra, ami a valóban profi és hatékony üzletmenet egyik kulcsfeltétele.
A CasaNetWork-ben tömörült közvetítő irodák az országos lefedettségű Openhouse láncból váltak ki, az új formáció partnerei franchise partnerként dolgoztak az OH-nál, több évtizedes szakmai tapasztalatuk van. Egyelőre a Balaton és Észak-nyugat-Magyarország, valamint Szolnok és Gödöllő környéke a működési területük. Az irodák jellemzően saját körzetükre összpontosítanak, de van lehetőség a keresztértékesítésre is. Fokozzák online marketing munkájukat, jelenleg több mint 60 hazai és külföldi portálon láthatók a rájuk bízott ingatlanok. Az elmúl hónapban a CasaNetWork család két új taggal bővül, így már Győrben és Jászberényben is találkozhatunk partner irodákkal.
„Hisszük, hogy a borokhoz hasonlóan az ingatlanoknak is van „tájjellegük. Ezért a helyi viszonyokat fókuszba helyezve építjük fel irodáinkban az értékesítési stratégiát. Hiszünk a személyes kapcsolat fontosságában, az egyedi kérések megvalósításában. A kényelmi előnyök széles köre mellett a legmodernebb ingatlan értékesítési technikával párosuló emberközpontú megoldásokat vetjük be, válogatott kínálatunk megkönnyíti a választást.” – mondta Gávris Szabolcs az egyik alapító, a szolnoki és a gödöllői körzettel foglalkozó iroda tulajdonosa.
Az alapítók hangsúlyozzák, hogy minden partner szabadon dönti el, hol és mennyiért akar hirdetni, pr, marketing tevékenységet folytatni, természetesen az ajánlásokat és a lehetőséget biztosítják.
Szerintük egy hálózat akkor is lehet sikeres, ha nem tart fenn méregdrága központot és menedzsmentet. Nem hisznek abban, hogy az ingatlanpiac szereplőit központilag lehet irányítani és hogy feltétlenül a multiknál megszokott motivációs rendszereket kellene alkalmazni. Ehelyett a CasaNetWork-höz való tartozás örömét, a jövőkép biztosítását és az emberi hangot-t tartják fontosnak.
„Kimondottan ellenezzük, hogy súlyos anyagi terhet jelentő szerződésekkel láncoljunk egy partnert a hálózatunkhoz, ha nem találja meg a számításait. Természetesen az üzleti titok és az adatvédelem más kérdés, azokat komolyan veszük.” – fűzte hozzá.
A CasaNetWork önköltségi alapokon működik, egyúttal beszerzési társulás is, amely révén a tagok kedvezőbb feltételekkel jutnak hozzá különböző termékekhez az egyes szolgáltatóknál. A hálózatnál dolgozók az ország legjobb trénereitől tanulhatnak térítésmentesen. Szakmai napok, workshop-ok segítségével személyesen is konzultálhatnak a különböző földrajzi területeken dolgozó értékesítők.