Új logisztikai megoldással jön a DHL az e-kereskedelem piacára

A DHL Supply Chain Európai e-kereskedelmet kiszolgáló hálózattal, új logisztikai megoldással lép a piacra.

Európa-szerte megnövekedett a kereslet a csomagküldő és online értékesítők szolgáltatásai iránt, a márkaboltoknak, illetve kisebb kereskedelmi platformoknak a nagyobb üzletekkel és aukciós weboldalakkal kell versenyezniük. A tendenciára válaszul a DHL Supply Chain – vezető szerződéses logisztikai szolgáltató, a Deutsche Post DHL Group tagja, most hozzáférést biztosít az online kereskedők számára 30 DHL Fullfilment központból álló európai hálózatához. Ezek a stratégiai elhelyezkedésű, főbb városok és csomagkezelő központok közelében található telephelyek az online megrendelésekkel kapcsolatos feldolgozási, csomagválogatási és kézbesítési szolgáltatásokra szakosodtak.

Ezen a rendkívül szoros versennyel jellemezhető piacon a termék ára mellett a kézbesítés gyorsasága is kulcsfontosságú tényezővé vált a fogyasztók döntéshozatala szempontjából. Egyre több vásárló várja el, hogy a megrendelt terméket már másnap kézhez vehesse, ebből kifolyólag az eladó raktárának a vevő címéhez való közelsége alapvető fontosságú szerepet játszik – pontosan ezért képes a DHL Supply Chain egy egyedi szolgáltatást nyújtani ügyfelei számára.

„A kis- és közepes üzletek rendszerint nem rendelkeznek elegendő kapacitással ahhoz, hogy minden európai országban jelen legyenek, ez sok piacot és vásárlót elérhetetlenné tesz számukra. Még a nagyobb méretű üzletek számára, pénzügyi szempontból megterhelő lehet és nem feltétlenül jelent költséghatékony megoldást a külföldi jelenlét fenntartása. Erre a helyzetre nyújtunk megoldást az üzletek és online értékesítők számára többfelhasználós hálózati megoldásunk segítségével” – fejtette ki Hendrik Venter, a DHL Supply Chain Kontinentális Európai, Közel-Keleti és Afrikai Régiójának ügyvezető igazgatója.

„Ügyfeleink így egy rugalmas és igényeikre szabott megoldás révén férhetnek hozzá már létező szolgáltatásainkhoz. Az ellátási lánc minden fázisában támogatást tudunk nyújtani, a beérkező tételek átvételétől és tárolásától, a komissiózáson és csomagoláson keresztül a kézbesítésig és a visszáru kezeléséig. Ügyfeleink különösen nagyra értékelik, hogy képesek vagyunk ezt a rugalmasságot a tényleges megrendelési mennyiségekkel arányosan, nemzeti és nemzetközi szinten is biztosítani.”

Számos ügyfél, egyelten központi elhelyezkedésű DHL több megbízót kiszolgálni képes létesítménybe való csoportosítása révén, a közvetlenül a fogyasztók részére történő kiszállítás stratégiáját alkalmazó üzletek és szervezetek is kihasználhatják ennek az európai hálózatnak az előnyeit. Ez a megoldás jelentősen megkönnyíti a napjaink fogyasztói által megkövetelt gyors és átlátható kiszállítást, egyúttal biztosítva az üzletek számára rendkívül fontos rugalmasságot.