Új szolgáltatás négy Interspar hipermarketben

Az innovatív megoldások alkalmazásában élenjáró SPAR Magyarország Kft. egy új vásárlási mód bevezetésével teszi kínálatát még vonzóbbá.

Üzleteiben az eTotem vásárlási pontok kialakításával a vásárlók több ezer műszaki cikk közül választhatnak kedvező áron. A SPAR-csoport teszt jelleggel eddig négy áruházában állított fel eTotem terminált. A székesfehérvári Budai úti, a dunaújvárosi, valamint a budapesti Eurocenterben és az Europarkban található INTERSPAR hipermarketek műszaki osztályain elhelyezett eTotem vásárlási pontok naprakész információkkal kínálják a háztartási gépek, számítástechnikai eszközök és szórakoztató elektronikai termékek széles választékát, emellett a választást szakértők is segítik.

Az új vásárlási mód egyszerűen használható.  A terminál érintőképernyőjén könnyen érthető, képes-ikonos menü tárja az eTotem vásárlási formát választó vevő elé a több ezer műszaki cikkből álló kínálatot. A vásárló a műszaki jellemzők, a szín és az árak alapján kiválasztja a neki megfelelő terméket, majd egy gombnyomással feladja rendelését. Ezt követően az ügyfélszolgálat munkatársai 24 órán belül telefonon véglegesítik a megrendelést és tájékoztatják a vevőt az áru megérkezésének várható időpontjáról, mely a legtöbb esetben 5 munkanap. A megrendelő telefonos értesítés alapján az üzlet műszaki osztályán veheti át a terméket. Az árucikkek ellenértéke a kasszánál fizetendő. Az új rendszer további előnye, hogy a vásárlást telefonos ügyfélszolgálat is segíti. A helyi díjszabással hívható kék számon 8 és 20 óra között az érdeklődők részletesebb tájékoztatást kaphatnak a termékekről.