MÁV közbeszerzés irodaházra

A MÁV Zrt. a csoport tagjai – MÁV-Start Zrt., MÁV Trakció Zrt., és MÁV Gépészet Zrt. – nevében is eljár. A keresett “A” kategóriás, bútorozott iroda 1.650 fő (plusz 20 százalék) elhelyezésére szolgál, a minimális alapterülete 21 ezer négyzetméter (plusz 30 százalék), és kapcsolódnia kell az irodához 220 (plusz 30 százalék) parkolóhelynek. A költözésre legkorábban ez év negyedik negyedében kerül sor.

A több, mint 20 ezer négyzetméteres irodaházat keres tárgyalásos közbeszerzési eljárás ajánlattételi felhívása a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A jelentkezőknek rendelkezniük kell az elmúlt három év mindegyikében legalább évi 21 ezer négyzetméter irodaüzemeltetési, vagy -bérbeadási referenciával. Az ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot fogadja el. Az értékelésnél 80 százalékos súllyal esik latba a bérleti díj, további 10-10 százalékot jelent a költözés időpontja (a legkorábbi október 1-hez képest), illetve a késedelmes átadásra vállalt kötbér.

Az első – kiválasztási – fordulóra május 29-ig lehet jelentkezni, ezt a fázist június 12-ig értékeli az ajánlatkérő. A második – tárgyalási – szakaszra egy nappal később küld értesítést a MÁV. A jelentkezőknek 20 millió forint bánatpénzt kell letenniük, és meg kell vásárolniuk nettó 50 ezer forintért a dokumentációt.

A felhívásban a bérleti idő 60 hónap, amely kétszer 60 hónappal meghosszabbítható. Az irodaháznak létező metrómegállótól és még egy közforgalmú közlekedési eszköz megállójától 600 méteren belül kell elhelyezkednie.

A vasúttársaság március elején a budapesti Andrássy úti, valamint a pécsi irányítási központját vitte be apportként a Prudent Invest által kezelt alapba, 7,5 milliárd forint értékben. Ezért vált szükségessé a budapesti központban dolgozók elhelyezése.