Kreatív ingatlanhasznosítás az Andrássy úton

Az elmólt hét csütörtökén, pontban este 6 órakkor leplezte le a Dreher Sörgyárak elnök-vezérigazgatója a cég legújabb termékének, a Peroni Nastro Azzuro sörnek kirakat üzletét, a prezstízs márkáknak helyet adó Andrássy úton.

A kreatív marketingfogás eredményeként, egy újfajta átmeneti ingatlanhasznosítási stratégiának is szemtanúi lehetünk. Az Emporio Peroninak elnevezett helyiséget, mely jobb napjaiban valamelyik divatmárka üzleteként funkcionál, a cég 1 hónapra vette bérbe. A két hetes lefüggönyözött, titkolózós időszak után, amíg csak a szlogent és az időpontot olvashattuk a stílusos fehér lepleken, most újabb két hétig már magát a terméket, egy üveg sört is megcsodálhatjuk az üzlet kirakatában.

Ingatlanos szempontból azonban a dolog érdekessége mindenképp a hasznosításban rejlik. Nem titok, hogy sok kereskedő küzd még mindig a válság okozta kereslet csökkenéssel, így hosszabb-rövidebb küzdelem után többen üzleteik bezárására kényszerülnek. Ez természetesen rossz hír a bérbeadóknak is, hiszen a bérlő az ő bevételi forrásuk. A Dreher emberei viszont most egy olyan, jól alkalmazható átmeneti hasznosítási módszerre mutattak rá, ahol egy teljesen más szegmensben működő, és stabil pénzügyi háttérrel rendelkező vállalat a saját hasznára tudja fordítani ezt az átmeneti piaci helyzetet.