Díszvendég és díjazott a Hotel Kálvária
A győri Hotel Kálvária számára a minőség, precizitás és a vendégszeretet mindig elsődleges szempont. Ennek elismerése, hogy egyedüli győri szállodaként idén már második alkalommal nyerték el a Magyar Turizmus Minőségi Díjat.
A díj elnyeréséhez nagyban hozzájárult a szállodai gyors és gördülékeny szobafoglalás, a kollégák segítőkészsége és szakmai felkészültsége. Trencsényi Mariann, a Magyar Turizmus Minőségi Díj projektigazgatója levelében kifejtette, hogy a ház kellemes hangulatú, a vendégek körében igen kedvelt és a gazdasági válság ellenére is eredményesen működő családi vállalkozás üdítő kivétel a sok nemzetközi lánc személytelen világában. Az indoklásban példamutatóként értékelte a szállodai dossziét, amely minden szükséges felvilágosítást tartalmaz. Említésre került, hogy szakmailag megfelelő létszámmal, igényes nyersanyagokkal és felelős beszállítókkal dolgozik a győri szálloda. Mindenezek, mellett a szállodát Győr városában jól elhelyezett irányjelző táblák alapján bárki könnyen megtalálja.
Az étterem rész (a Carmen étterem) is dicsérő szavakat kapott a bíráktól; az étlap jól összeállított, szakmailag gondos munka, amelyen mindenki megtalálja az ízlésének megfelelőt. Az éttermi munka szakmailag is magas színvonalat képvisel, nemcsak a hazai, de a külföldi vendégek körében is.
Magyarné Babos Erika szállodavezető elmondta: a következő hetekben a minőségi kategória csillagaira is újra pályázatot nyújtanak be, hiszen július elsejétől változik a rendszer, melynek értelmében nem használhatják a csillagokat minőségi kategóriaként azok a hotelek, amelyek nem minősíttetik magukat a szállodaszövetség által kezelt új rendszerben. A megmérettetésre, és minősítésre készen áll a Magyar Turizmus Díjjal kétszeresen kitüntetett Hotel Kálvária.