Bérelt irodaházba költözik a Magyar Posta

A Magyar Posta Zrt.
nyilvános közbeszerzési eljárás keretében várhatóan még az idén új
“A” kategóriás irodaházat választ magának, amelyet bérelni fog –
tájékoztatta Tomecskó Tamás, a társaság szóvivője az MTI-t.

A kiírás szerint az ajánlattevőknek 2006. december 5-ig kell
benyújtaniuk az ajánlatokat. A társaság tervei szerint, az
átköltözésre 2007. első félév végétől kezdődően az év végéig
kerülhet sor.
A szóvivő elmondta: a társaság igazgatóságának döntése szerint a
költözéstől a modern munkakörnyezet biztosítása mellett jelentős
költségmegtakarítást vár a Magyar Posta Zrt.
Tomecsko Tamás kiemelte, hogy a Magyar Posta nem technológiai
szervezeti egységei ma Budapest különböző helyszínein vannak
elhelyezve. A társaság vezetése már évek óta foglalkozott azzal,
hogy a főváros több pontján szétszórtan működő szervezeteinek egy
korszerű irodaépületben biztosítson elhelyezést.
A telephelyek közül például az Árpád fejedelem úti Siemens-ház
bérleti szerződése az 2007. közepén lejár. Akad olyan ingatlan is,
a XIII. kerületi Lehel u. 10/A szám alatt, amelyet hamarosan vissza
kell adni eredeti tulajdonosának, így onnan is ki kell költözniük a
postai dolgozóknak.
A saját tulajdonban lévő Budapest XIV. kerületi Szugló utcai és
a XII. kerület Krisztina körúti ingatlanok korszerűsítésére pedig
jelentős összegeket kellene költenie a társaságnak. Ez utóbbi
ráadásul fővárosi védettségű épület, így felújítása egyéb
nehézségekbe is ütközne.
A társaság a szervezeti egységek elhelyezésével kapcsolatban
több szóba jöhető megoldást is megvizsgált, közülük a legtöbb előnyt
biztosító bérbevétel mellett döntött.
Az irodaépület kiválasztására a Magyar Posta nyilvános eljárást
hirdetett, az ajánlati felhívás 2006. november 17-én jelent meg a
Közbeszerzési Értesítőben.
A nyilvános eljárás során mintegy 1.400 dolgozó számára,
kifejezetten irodai munkára tervezett épületet keres a Magyar Posta.