Beleerősít az Aréna Plaza

A marketing kiadások növelésével igyekszik pozícióját erősíteni az Aréna Plaza, 375 millió forintról 500 millió forintra növelte az üzemeltető DTZ, az ebben az évben marketing célokra fordítható kiadások összegét – írja a Világgazdaság.

Jelentősen
megnövelték az Aréna Plaza marketingre fordítható keretösszegét, az idénre
tervezett 375 millió forinttal szemben plusz 125 millió forint is rendelkezésre
áll majd ezen célokra, mely intézkedéstől azt remélik, hogy sikerül növekedési
pályára állítani a rosszul indult bevásárló-, és szórakoztató-központot. A
botránnyal nyitott plaza tavasszal még meglehetősen gyenge teljesítményt
produkált, de Magyar Balázsnak, az üzemeltetést végző DTZ regionális
igazgatójának elmondása alapján a forgalom 15-20%-ot emelkedett, s az első fél
évben 18 milliárd forintot költöttek a vásárlók.

A forgalom növelése
érdekében nyári akciókat valósítanak meg, szeretnék kihasználni az olimpiát,
hétfőtől csütörtökig ingyenessé tették a parkolást, s ősszel és tavasszal újabb
“reklámlöketet” terveznek. Az Aréna esetében a jobb eredményeket az is
indokolttá tehetné, hogy az bevásárló központ Budapest újra felfedezett Keleti
kereskedelmi folyosójában helyezkedik el, mely az Erzsébet hídtól, az Örs vezér
térig húzódik.