Bejött a stratégia Prágában

Megtelt a központ, e-kereskedő csapott le az utolsó 6 000 négyzetméterre.

A Prologis, Inc a mai napon bejelentette, hogy bérleti szerződést írt alá az internetes kereskedelemmel foglalkozó cseh Bonami-val, amely 5 795 négyzetmétert bérel a Prologis Park Prague-Airport DC1-es jelű épületben. A tranzakciót a 108 Agency bonyolította le.

Ezzel a megállapodással, valamint az ezt megelőző, kínai webáruházzal kötött, 18 000 négyzetméterre szóló bérleti szerződéssel a Prologis Park Prague-Airport DC1– amely a spekulatív fejlesztések nyomán épült –  minden négyzetmétere elkelt.


„Az e-kereskedelem nemcsak Csehországban, de a régióban is egyre jelentősebb szerepet játszik az ipari ingatlanok iránti keresletnövekedésben” – mondta Martin Baláž, a Prologis Csehország és Szlovákia bérbeadási és fejlesztési igazgatója. „A logisztikai ingatlanfejlesztő tevékenységeket egyértelműen az autóipar, az elektronikai ipar, illetve az e-kereskedelem ösztönzi a régióban, így Magyarországon is. Ezek közül várhatóan az e-kereskedelem lesz az, amelyik a legnagyobb fejlődés elé néz” – tette hozzá Kemenes László, a Prologis magyarországi alelnöke