Audi az Év Márkája

Első alkalommal rendezték meg az idén az Automotive Brand Contest versenyét, ahol az Audi kiváló szerepléssel nem csupán az „Év Márkája” („Brand of the Year“) díjat hódította el, hanem az összesen 13 kategóriából hétben elnyerte a „Best of Best“ kitüntetést is.

Az autóipar első nemzetközi márka- és designversenyeként megrendezett Automotive Brand Contest szervezője a Német Design Tanács, díjait hivatalosan a Frankfurti IAA keretében szeptember 13. rendezendő Designers’ Night alkalmával adják át.

„Az Audi nem csupán a ’Brand of the Year’ elismerést nyerte el, hanem hét meglehetősen eltérő design kategóriában is rászolgált a kitüntetésre“ – összegezte a márka teljesítményét Stefan Sielaff, az Audi Design vezetője. „Joggal lehetünk büszkék ezekre az eredményekre, mivel az autó design és a marketing területén egyaránt a márka egészéről festenek képet. Vállalatunk teljes egészében törekszik folyamatosan a meglepő és érzelmeket ébresztő alkotásokra“ – folytatta Sielaff.

„Best of Best“: az autó design területén az Audi e-tron Spyder a „Concept & Studie“, míg az Audi A1 clubsport quattro az „Accessoires & Tuning“ kategóriában győzedelmeskedett. A LED Matrix Beam, az Audi vakításmentes LED technikájú távolsági fényszórója a „Components & Technical“, az Audi Carbon Ski a „Lifestyle“, az Audi AreA1, az Audi A1 mobil tesztpályája pedig az „Architektur & Events“ kategóriában végzett az élen. Mindezeken túl az Audi Q3 launch mailing a „Print“ mezőnyében kapta meg a kitüntetést.