A horvát luxus-ingatlanpiacon bevált fogással értékesítik a Sasad Resort lakásait
A tízmilliárd forint beruházással épülő Sasad Resort lakásai iránt tízszer többen érdeklődtek az elmúlt három hétben, mint ahányan egy átlagos lakóprojekt indításánál szoktak – nyilatkozta az Otthon Centrum adataira hivatkozva Dömötör Mónika a GTC marketing és értékesítési igazgatója
A nagy érdeklődés csak a néhány évvel ezelőtti ingatlanpiaci boom idején tapasztalt adatokhoz hasonlítható. Dömötör Mónika szerint az elmúlt hetekben a vártnál jóval többen keresték fel a Sasad Resort értékesítési irodáját, hogy érdeklődjenek az öt év alatt közel 1000 lakást magában foglaló projektről. A regisztrált nagyszámú érdeklődő adatainak feldolgozása folyamatban van, az OC adatai szerint az érdeklődök közül, az átlagnál gyorsabban döntöttek úgy, hogy szerződést is kötnek a Sasad Resort első ütemben felépülő 271 lakás egyikére.
A GTC marketingért felelős igazgatója szerint, a túlkínálattól szenvedő budapesti ingatlanpiacon egy, a horvátországi luxus ingatlanpiacon már jól bevált értékesítési fogásnak köszönhető, hogy sikerült az átlagnál tízszer több érdeklődőt becsábítani az OC értékesítési irodájába.
A GTC korábban a horvát luxus lakóprojektjét úgy értékesítette, hogy az induló bevezetési árak jóval a végleges piaci ár alatt voltak. Horvátországban a lakások árai hétről, hétre emelkedtek. Így azok, akik lakást szerettek volna vásárolni, egy száz négyzetméteres lakás idejében való megvásárlása esetén, akár százezreket is megtakaríthattak. Hasonlóan sávosan emelkednek a Sasad Resort árai is, az első két hétben 5000 Ft-tal emelkedtek a négyzetméterárak, így akár félmilliót is spórolhatott az a szemfüles vásárló, aki 2 hete foglalta le a lakóparkban 50 négyzetméteres lakását. Dömötör Mónika mindezekhez hozzátette az Otthon Centrumtól kapott visszajelzések azt is igazolták, hogy az átlagnál jobban sikerült a GTC reklámkampánya is, amelyen mindössze egy “S” betű jelent meg a zöld övezetet reprezentáló levélmintás háttérrel, és a más információt nem közöltek a plakátok a lakóparkról. A GTC szakembere szerint a reklámszakmában csak teaser-kampánynak nevezett hirdetési formával, ma még csak kevesen merik megpróbálni elérni célközönségüket az ingatlanpiacon, ám az adatok azt mutatják, hogy ez a hirdetési forma is igen hatékony lehet. Dömötör Mónika ugyanakkor azt is hozzátette, hogy a projektek átlag 2 százalékát szokták reklámra költeni a fejlesztők, ám a GTC többet fog majd költeni a Sasad Resort kampányaira, amely így meghaladhatja a 200 millió forintot.