Új áruházláncunk lesz?

Az EasyJet fapados légitársaság alapítója olyan áruházlánc létrehozásába kezdett, amely olcsóbban kínálja majd termékeit, mint az ágazat két nagy diszkontcége, a német Lidl és Aldi. Az ötletet az élelmiszer-adományok iránti kereslet adta.

Az easyFoodstore névre keresztelt vállalkozás első, kísérleti boltja már meg is nyílt a cég londoni főhadiszállásának földszintjén. Sir Stelios Haji-Ioannou, az EasyJet alapítója a nemrégiben kialakult élelmiszerbankok sikerén felbuzdulva úgy látja, van még egy piaci rés a két nagy német áruházlánc árai alatt, amit ki lehet használni. Az élelmiszerbankok hálózata egy jótékonysági szervezet, amely cégektől, magánszemélyektől és az áruházláncok eladatlan készleteiből összeszedett élelmiszer-adományokat oszt szét rászorulóknak. Az easyFoodstore a tervek szerint a nem márkás, csomagolt és konzerv élelmiszerekre koncentrálna.  

Az új áruházak jövőre nyitnak meg, kihasználva, hogy az alacsony ingatlanáraknak köszönhetően olcsón lehet kereskedelmi célú ingatlanokhoz jutni – írja a Napi Gazdaság, ahol a teljes cikket megtalálja!