Erős forgalmat mért a Duna House
Idén áprilisban 10,5 ezer ingatlantranzakció történt az országban, ami kissé elmarad a márciusitól, de az elmúlt hónapok egyik legerősebb adata – közölte az Ingatlanhírekkel a Duna House (DH).
A DH szerint az áprilisi rossz idő és a Húsvét nem kedvezett az ingatlanpiacnak, miután a márciusi kiugró forgalmat követően az április szerényebb forgalommal zárult. A 10 575 tranzakció ezzel együtt így is kiemelkedő, tavaly nyár óta az egyik legerősebb, azonban az egy évvel ezelőtti azonos időszaktól 16%-kal elmarad.
Az év első négy hónapjában a Duna House becslése szerint 40 175 ingatlan cserélt gazdát. 2016-ban ugyanebben a négy hónapban a forgalom megközelítette a 46 ezret, ami 13%-kal magasabb érték az ideinél.
A legnagyobb hazai hálózat, a Duna House (DH) vezetői úgy döntöttek, hogy tovább fejlesztik a csatlakozott értékesítők és szakértők által megszemélyesített szolgáltatást azzal, hogy – az ingatlanpiacon egyedüliként – bevezetik a legmodernebb értékelési rendszert. Az ingatlanértékesítő kollégákat házon belül már eddig is minősítette a hálózat, egyfajta objektív szempontrendszer szerint, valamint már két éve működik egy ún. MyDH-rendszer, amely segítségével az ügyfél online végig követheti az értékesítési folyamatot. Eladók esetében Prémium megbízásuk szolgáltatásaként, vevői oldalon pedig vételi ajánlat tételt követően használható a rendszer. Itt eddig is gyakorlat volt, hogy a DH megkérdezte az ügyfél véleményét a vele kapcsolatban álló értékesítő munkájáról, azonban ez nem jelent meg nyilvánosan a weboldalukon. Márciustól azonban a korábbi ügyfelek véleménye az értékesítők adatlapján bárki számára elérhető.
Külső szemlélőként egyértelműen bátor lépés a Duna House részéről, hogy nyilvánosan megmutatja a DH-t képviselő értékesítők és más szakértők munkájáról, hozzáállásáról, a szolgáltatás során tanúsított magatartásáról szóló ügyfél véleményeket. „Mi nem törüljük a kritikus megjegyzéseket, igyekszünk tanulni minden hibából. A rendszer mindenkinek előnyös és mutatja a tőzsdén is jegyzett, s ezért még inkább reflektorfényben lévő cégünk elkötelezettségét az ügyfélkiszolgálás további javítása mellett.” – érvelt Varga Anikó, a DH értékesítési igazgatója.