Meghozta gyümölcsét az átgondolt terjeszkedési stratégia a Convergence-nek

Jól kezdődött a 2010-es év a ConvergenCE ingatlanfejlesztő számára. A Zala Park bevásárló parkban 1,200 m2-re írt alá a Jysk. A Jysk világszerte több mint 32 országban, mintegy 1,600 üzlettel van jelen.

A 2.15 milliárd euró éves bevétellel büszkélkedő cégre a dinamikus és tervszerű terjeszkedés jellemző. Ennek is köszönhető, hogy a zalai régió l egkiemelkedőbb bevásárló parkjában, a Zala Parkban nyitja meg kapuit 2010 áprilisában. Összesen 75%-os telítettséget élvez a központ, és olyan neves bérlőkkel büszkélkedhet, mint az Asko, C&A, New Yorker, Takko, Deichmann, KIK, DM Drogerie Markt, Brendon, Regio, Fressnapf. Csakúgy, mint a Zala Parkra, a ConvergenCE többi fejlesztésére is az előre átgondolt konzervatív stratégia  jellemző, ami most, a válság idején meg is hozta gyümölcsét.

A Citypoint9 Raktárközpont és Üzleti Parkban a tavalyi év során a válság ellenére három jelentős bérlő írt alá bérleti szerződést. A Logicom, az amerikai hátterű L.E.S. Europe és 10 éves bérleti periódusra a Frigopartner klímatechnika; továbbá két meglévő bérlő hosszabbította meg bérleti szerződését a parkban. A tavaly szeptemberben átadásra került utolsó, 9,000m2-es csarnok a Citypoint meglévő neves bérlői közé, mint amilyen a Chio Magyarország, a Studio Moderna, Japan Tobacco, az Imperial Tobacco, az OBI, Benetton és a Roltechnik, várja az új érdeklődőket. Nagy valószínűséggel a siker hátterében az áll, hogy a Citypoint a városközponttól 7,5km-re, az M5-ös autópályától pedig 6,5km-re helyezkedik el a IX. kerületben, kiváló tömegközlekedési adottságokkal. Másik nagy előnye a projektnek, hogy akár már 500m2-től is bérelhetőek egységek rugalmas bérleti feltételekkel, amik tartalmazzák az irodai és szociális blokk változatos kialakítását.