Korán örül a Google, ha örül egyáltalán

Úgy tűnik, a legmélyebb gödörből kilábalt az amerikai internetes hirdetési piac, de a növekedésben bízó elemzők mintha túlzottan optimisták lennének, mivel a piac az amerikai gazdaság növekedésével együtt ingadozik, és ez nem sok jót ígér az elkövetkező negyedévekre.

Ezek alapján pedig a Google-től sem lehet túl sokat várni, még ha a hosszú távú konszenzusok a tényadatok alapján túlságosan is konzervatívok voltak is. A legkisebb esélye a pozitív meglepetésnek van a keresőóriás esetében.

Múlt héten látott napvilágot az IDC legfrissebb becslése az amerikai internetes hirdetési piac bevételeiről. A 2010 második negyedévére vonatkozó számok valamivel 15 százalék feletti éves növekedésről tanúskodnak a szektorban, ami jó, legalábbis a megelőző negyedévekben mért éves növekedéshez képest. Úgy tűnik a Google öröme ennek ellenére nagyon múlékony lesz, ha lesz egyáltalán.

A cikket tovább olvashatja itt.