Hűségprogramot indított a Tesco Magyarországon

Augusztus végén elindult a Tesco Clubcard elnevezésű hűségprogramja, melynek keretében a vásárlók a Tesco áruházakban lebonyolított vásárlásaik után pontokat gyűjthetnek a személyre szóló számlájukon.

Az összegyűjtött pontokért a Tesco különféle kedvezményeket, például vásárlási utalványokat és ajándékkuponokat küld el mindenkinek személyre szólóan. A hűségprogram már most óriási sikernek bizonyul, hiszen az elmúlt napokban közel 300 000 vásárló vált kártyatulajdonossá – tájékoztatta lapunkat az áruházlánc.

A Tesco 1995-ben vezette be klubkártya programját Nagy-Brittaniában. A forradalmi újítás meghozta sikerét, hiszen ma már több mint 14 millió brit vásárló használja hűségkártyáját nap mint nap. Augusztus végétől már a magyar áruházakban is elérhető a Clubcard, amivel Tesco vásárlói hűségét kívánaj erősíteni. Az akciót először Egerben, Kaposváron és Budapesten vezette be, ahol öt nap alatt több mint 60 000-en regisztráltak.

A cikket tovább olvashatja itt.