Fontos változás az E.ON ügyfeleknek

Júliusban az E.ON aktiválja új ügyfélkezelési rendszerét. Az átállás alatt a számlák érkezésének-, illetve a csoportos beszedési megbízások időpontja is eltérhet a megszokottól.

Júliusban az E.ON Energiaszolgáltató Kft. megújítja ügyfélkezelési rendszerét. Az átállásra a korszerűbb és biztonságosabb adatkezelés miatt van szükség. A fejlesztés egy éve kezdődött, a fizikai átállásra kerül sor a következő hónapban. A fejlesztés időszaka alatt azonban az ügyfélkezelési rendszer korlátozottan lesz elérhető, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól.
A következő változásokra kell felkészülni:

 

  • A július havi áram- és gázszámla várhatóan a megszokottnál később érkezik.
  • A július havi számlaösszegek csoportos beszedéssel történő lehívására a megszokottnál később kerül sor.
  • Az ügyfélszolgálatok július 6. és 26. között korlátozott ügyintézési lehetőséggel állnak rendelkezésre. Minden megkeresést fogadnak, de az esetek többségében a megkeresés megválaszolása utólag, írásban történik majd.
  • Online ügyfélszolgálaton kizárólag a havi mérőállás rögzítés funkció áll az ügyfelek rendelkezésére.
  • Komfort Kártyával való számlafizetésre nem lesz lehetőség

 

Hogy még milyen változások jönnek,azt a Pénzcentrum írásából megtudja!