Egy kézben az Euronics márkanév

Kizárólagos joggal használhatja Magyarországon az Euronics márkanevet a Vöröskő Kft. A hazai műszakicikk-kereskedelmi láncban mindvégig meghatározó szerepet játszó vállalat 2014. január 1-jétől egyedüliként biztosítja az Euronics üzletek országos lefedettségét. A kisebbik partner, a Bravotech Kft. a jövőben új név alatt működteti tovább üzleteit.

A névhasználatról szóló megállapodást a közelmúltban írták alá a Vöröskő Kft. és a Bravotech Kft. tulajdonosai. A két cég korábban együttesen alkotta a magyarországi Euronics-hálózatot, amelyben a nagyobbik partner, a Vöröskő mintegy 70 százalékos részaránnyal bírt. A főként a Dunántúlon és a fővárosban aktív Vöröskő 64, míg a keleti országrészben tevékenykedő Bravotech 48 áruházat üzemeltet. A szerződés ez utóbbi, a hálózat kisebbik részét kitevő egységek, illetve kereskedelmi partnereik átvételére nem vonatkozik, az üzlettulajdonosok az idei év végéig használhatják a közös arculatot.

 

Fliszár Balázs, a Vöröskő Kft. ügyvezető igazgatójaaz ügylet kapcsán elmondta: „Az utóbbi években folyamatosan erősítettük piaci pozíciónkat, az Euronics hazai hálózatán belül is döntő részesedésre tettünk szert, többek között az Euronics MEGA koncepció sikerének köszönhetően. A jövő év elejétől a Vöröskő Kft. egyedüliként gondoskodik arról, hogy a jól ismert néven működő üzletek az ország egész területén kiszolgálják a vásárlókat. A kizárólagos névhasználat révén még erőteljesebb márkakommunikációt folytathatunk, ami elősegíti piaci részesedésünk növelését, és megnyílik az út a további terjeszkedés előtt is.”

 

A hazai tulajdonú, immár 24 éve működő Vöröskő Kft. a kezdetektől dinamikusan fejlődött, mind forgalom, mind piaci részesedés tekintetében. A növekedésnek további lendületet adott a cég 2001-es csatlakozása az Euronics nemzetközi hálózatához, amely Európa legnagyobb beszerezési társulása, és a második legnagyobb műszakicikk-kereskedelmi lánc a kontinensen.