Business Superbrand lett a DTZ

A DTZ 2008-ban elnyerte a “Business Superbrand” címet, melyet idén először osztottak ki Magyarországon. A díjjal a legkiválóbb hazai B2B márkákat jutalmazták; azaz olyan magyarországi cégeket, melyek nem a fogyasztókat célozzák meg, hanem a vállalkozásokat, szervezeteket.

A díjazás célja, hogy elismerjék az üzleti
szférában legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtó márkákat, amelyek minőséget és
megbízhatóságot képviselnek. Összesen 350 cégnek osztották ki ezt az
elismerést, azon belül 7 márkának az ingatlanszektorban.

A Superbrands díjat 1995-ben hozták létre Nagy-Britanniában és azóta a
világ több, mint 80 országában  díjazzák
a nagyközönséget, fogyasztókat megszólító vezető márkákat. A Magyarországon 4
éve működő Superbrands program mellett idén először ítélték oda a Business
Superbrands címet, amellyel az üzleti szféra szereplőit jutalmazzák meg.

Magyarország legkiválóbb üzleti márkáit egy 14 fős szakértői bizottság
ítélte oda a Dun&Bradstreet 
400. 000 céget tartalmazó adtabázisa alapján. A Business
Superbrands Szakértői Bizottság elnöke Dr. Bienerth Gusztáv az Amerikai
Kereskedelmi Kamara elnöke.

 A DTZ a világ egyik vezető
ingatlan-tanácsadó cége. Több mint 12.500 munkatársa végez tanácsadási
szolgáltatást vezető multinacionális cégeknek, jelentős pénzügyi
intézményeknek, kormányzatoknak, fejlesztőknek és befektetőknek a világ 45
országának 150 városában. Integrált szolgáltatásokat nyújt vállalati
tanácsadásban, ügynöki és közvetítői szolgáltatásban, értékbecslésben, pénzügyi
tanácsadásban,ingatlankezelésben és piackutatásban. A DTZ budapesti irodája
1991 óta van jelen a piacon és teljes körű ingatlan-tanácsadói szolgáltatásokat
nyújt.