Business superbrand lett a Cushman & Wakefield

A Cushman & Wakefield elnyerte a Superbrand Council független szervezet “Business Superbrand 2008” díját. A nemzetközi ingatlantanácsadó magyarországi irodája a kereskedelmi ingatlan szektorban felépített sikeres és erős márkáért kapta a nagyra becsült kitüntetést.

Charles
Taylor
,
a C&W budapesti irodájának ügyvezetője elmondta: “Büszkék vagyunk arra, hogy
a C&W megkapta a legkiválóbb B2B márkának járó díjat. A C&W márkanév
összeforr a magas minőségű szolgáltatással, személyisége és márkaértéke van,
mely kiemeli az ingatlanszektor többi szereplője
közül.

A Superbrands 1995-ben Nagy
Britanniában a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet mára a
világ 82 országában működik. A Superbrands egyik legfőbb törekvése, hogy a
legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történő
bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet.
 

A magyar
Superbrands Bizottság által kiosztott “Superbrands”, “Business Superbrands” és “Good CSR” díjak a legkiválóbb márkáknak nyújtanak elismerést.
A “Business Superbrand” program lelke egy önkéntes szakértői bizottság, melynek
tagjai az üzleti szférát jól ismerő neves és elismert szakemberek. A “Business
Superbrand” az a B2B márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A
márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket
nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek és amiért
megbíznak benne. Egy Business Superbrand a minőséget, megbízhatóságot és
kiválóságot képviseli.