Az emberek moziba még járnak

A Cinema City jól kezdte az évet, forgalma Magyarországon 15 százalékkal növekedett, de jegyeladásai közép-európai viszonylatban is 15%-kal nagyobbak lettek. A Cinema City forgalma az év első két hónapjában 15 százalékkal növekedett Magyarországon. De a Közép-Európában legnagyobbnak számító lánc a teljes piacon is 15 százalékos jegyeladás-növekedést ért el január-februárban.

Március is erős volt, ami alapján a vezetőség azt várja, hogy az év további részében is hasonló mértékű növekedést könyvelhetnek el.

Bár a forint az elmúlt időszakba nagy árfolyamgyengülésen esett át, a cég nem tervezi a jegyárak emelését Magyarországon. A Cinema City bebiztosította magát az árfolyamkilengések ellen, ráadásul a forgalom várható növekedése is ellensúlyozhatja a forintgyengülés hatásait. A cég teljesítményére csekély hatással van a recesszió, sőt a társaság az év eleje óta újabb mozitermeket nyitott meg, s még további bővítéseket is tervez. Az idei év egyetlen budapesti nyitása, a volt budai Skálában helyet kapó multiplex október-novembertől fogadja a mozilátogatókat.