A McDonald’s-é a legnagyobb hazai kávézólánc

Az erősödő piaci verseny ellenére a McCafé továbbra is uralja a kávézópiacot: 15 százalékos forgalomnövekedéssel és 2,9 milliós vendégszámmal zárta a 2009-es esztendőt.

2010 első hat hónapjában már 1,5 millióan látogatták meg a kávézólánc 34 egységének valamelyikét és a január-júniusi időszakban 6,54 százalékkal növekedett a McCafék forgalma az előző év hasonló időszakához képest. A “kávékedvencek” nem változtak: továbbra is az eszpresszót, cappuccinót és tejes kávét kortyolgatjuk legszívesebben.

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a gazdasági válság sem fogta vissza a magyarok kávézási kedvét, nem szívesen mondunk le kedvenc feketénkről. Ezt támasztják alá a legnagyobb hazai kávézólánc adatai is: az elmúlt évben a McCafé hálózat forgalma meghaladta a 890 millió forintot, amely az előző évhez képest 15 százalékos növekedést jelent. Míg a kávézólánc egységei 2009-ben 2,9 millió vendéget szolgáltak ki, addig 2010 első hat hónapjában a vendégszám elérte a 1,5 millió főt, 472 millió forintos forgalommal.ű

A cikket tovább olvashatja itt.