A Jones Lang LaSalle mostantól JLL

Az új név jobban alkalmazkodik a globális nyelvhasználathoz és a digitális applikációkhoz

A nemzetközi ingatlan szaktanácsadó Jones Lang LaSalle JLL-re változtatta a nevét, és az új, rövidebb névhez a logóját is frissítette.   A rövidebb név és az új logó könnyebben érthető és olvasható világ különböző országaiban, egyszerűbb a kiejtése a különféle nyelveken, és sokkal jobban igazodik a digitális világhoz és mobil kommunikációs eszközökön történő használathoz.

Hello JLL

A JLL-re rövidített név a tradíciókban gazdag arculat természetes átalakulásának a része, a különböző piacokon képviselettel rendelkező cég széleskörű szakértelmét és ügyfelei számára kínált szolgáltatásai színvonalát képviseli rövidebb, könnyebben felismerhető névvel. A cégnév a különböző országok kommunikációjához igazodik és különösen alkalmas a digitális és online felületeken történő használatra.

 

Charles Doyle, a JLL marketing és kommunikációs igazgatója elmondta: „Bár változott a nevünk, a vállalati kultúránk, a szakértőink globális együttműködése, valamint az ügyfeleink számára közvetített érték változatlan marad. A JLL könnyen kiejthető és megjegyezhető, az új logónk egyedi arculatot ad cégünknek a világ bármely részén, ahol ügyfeleinket képviseljük.”