A Hyundai új vezérképviseleti irodája a Bartók Házban

A Hyundai új vezérképviselet irodájának elhelyezésében a magyar ingatlanpiacon meghatározó szerepet játszó Contactual PROPERTY Rt. szakmai tanácsadásával sikerült presztízs érték? helyszínt találni.

Újabb távol-keleti márka cserélt import?rt a magyar piacon: a japán Mitsubishi után a dél-koreai Hyundai került új tulajdonoshoz. Az európai piac stagnálása ellenére jelent?sen növelik eladásaikat a dél-koreai márkák. A Hyundai 2003-ban 280 ezer, tavaly 340 ezer autót adott el, és az idei évre 26 százalékos növekedést, összesen 430 ezer gépkocsi értékesítésével számol. A Hyundai-Kia-csoport tavaly 2,1 millió autót gyártott, és idei tervei szerint a tavalyi hatodik helyr?l a világranglista ötödik helyére akar lépni.

Az intenzív terjeszkedési terv része az új gyári tulajdonú vezérképviselet alapítása Magyarországon. A vezérképviselet irodájának elhelyezésében a magyar ingatlanpiacon meghatározó szerepet játszó Contactual PROPERTY Rt. szakmai tanácsadásával sikerült presztízs érték? helyszínt találni. A cég bel-Buda szívében a Móricz Zsigmond körtéren található Bartók Házban lév? mintegy 530 m2 irodaterületre szerz?dött hosszú távú id?tartamra, melyet az épület homlokzatán elhelyezésre kerül? nagyméret? cégjelzéssel is jelezni fog- nyilatkozta Tamás Róbert az ügyletet bonyolító Contactual PROPERTY Rt. Bérbeadási igazgatója.

Az új import?ri hálózat felállításának magyarázata egyszer?: a konszern ambiciózus stratégiájának megvalósításához er?s, magas színvonalú és nagy darabszámú értékesítési láncra van szükség, ezért a Hyundai Motor Europe a régi import?r 2004 novemberében lejárt szerz?dését nem újította meg, hanem inkább százszázalékosan saját tulajdonú céget alapított. Az idei eladások felét a kis és alsó középkategóriás autók adják majd, ami ezer Getz- és ezer Accent-modellt jelent. A most bemutatott 5,36 millió forintos alapárú dízel Tucson sportos terepjáróból 150 az éves eladási terv, legalábbis egyel?re, hiszen hosszabb távon nagyobb céljai vannak a világszerte terjeszked? dél-koreai cégnek. A magyar piacon 2005-ben négyezer, jöv?re hétezer, 2007-ben pedig már tízezer autó eladása a cél. Ezt kedvez?bb árakkal és az eddiginél hatékonyabb marketingtevékenységgel akarják elérni. Tavaly 2150 Hyundai márkájú személykocsi, terepjáró és kisteherautó kelt el a magyar piacon.